English

جزئیات برخورد چند خودرو در بزرگراه آزادگان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد شدید یک دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه سمند و یک دستگاه پرشیا با هم در ساعات ابتدایی صبح امروز در بزرگراه آزادگان خبر داد.

جزئیات برخورد چند خودرو در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری موج، جلال ملکی در مورد تصادف چند دستگاه خودرو در بزرگراه آزادگان اظهار کرد: ساعت 4:24 امروز تصادف چند دستگاه خودرو در لاین شمال به جنوب آزادگان، کمی پایین‌تر از اتوبان کرج به سامانه 125 سازمان‌ آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام و به دنبال آن دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد جزئیات این تصادف گفت: در محل مشخص شد که یک دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه سمند و یک دستگاه پرشیا به شدت با هم برخورد کرده‌اند که دو دستگاه خودروی سواری کاملا متلاشی شدند.

وی با بیان اینکه راننده‌های پرشیا و سمند که خانم و آقای جوان بودند در خودروهایشان محبوس شده بودند اضافه کرد: آتش‌نشانان در ابتدا با کمک عوامل راهور مسیر تردد خودروها را مسدود کردند و به صورت همزمان اقدام به انجام عملیات رها سازی روی هر دو خودرو کردند. آنها با تجهیزات هیدرولیک قطعات خودروها را برش دادند و راننده‌ها  را خارج کردند.

ملکی با اشاره به اینکه هر دو راننده به ویژه راننده پرشیا دچار مصدومیت شدید شده و وضع وخیمی داشت، گفت که پس از رهاسازی، این دو نفر تحویل اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، با اشاره به اینکه در نزدیکی محل این حادثه تصادف دیگری هم رخ داد اظهار کرد: کمی پایین‌تر، دو خودروی پرشیا و سمند که به نظر می‌رسد به علت ترافیک لحظه‌های اولیه و یا دیدن صحنه تصادف سرعت خود را کم کرده بودند، با هم برخورد کردند که خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت و تنها خسارت مالی به جا گذاشت.

وی اضافه کرد: در نهایت آتش‌نشانان تمام خودروها را به کنار بزرگراه بردند و سپس با کمک جرثقیل خودروها به محل امن منتقل شدند.

ملکی گفت: در پایان محل با حضور عوامل خدمات شهری شهرداری تهران پاکسازی و محل توسط عوامل پلیس راهور بازگشایی شد. این عملیات در ساعت 5:40 به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی