English

سه قاچاقچی چوب تاغزارهای آران و بیدگل دستگیر شدند

رئیس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل گفت: با تلاش ماموران حفاظت اداره سه قاچاقچی چوب در تاغزارهای آران و بیدگل در نزدیکی شهر قم دستگیر شدند.

سه قاچاقچی چوب تاغزارهای آران و بیدگل دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج٬ رضا شفیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در چند سال اخیر سودجویان و قاچاقچیان چوب از راه های گوناگون به منطقه تاغزارهای آران و بیدگل وارد می شوند و با قطع درختان خسارات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کنند.

وی افزود: در تازه ترین نمونه قاچاق چوب سه نفر با استفاده از یک ماشین به قطع درختان اقدام کردند که با تلاش همکاران در تیم حفاظت این افراد دستگیر شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل گفت: این منطقه با وجود تاغزارها برای قاچاقچیان چوب یک منطقه هدف است و سال گذشته حدود ۳۰ تن چوب قاچاق از سودجویان کشف و ضبط شده است و این امر در آینده منجر به هجوم ریگزارها به داخل شهر می شود.

شفیعی افزود: این درختان به خصوص دست کاشت سال ها طول می کشد تا بتوانند جلو هجوم ریگ وخاک را بگیرند و این میزان قطع به نسل های بعد نیز صدمه می زند و باید با راهکارهای محکم و جدی از این اقدام جلوگیری شود وگرنه نه تنها آران وبیدگل بلکه شهرهای دیگر هم از این اتفاق خسارات جبران ناپذیری خواهند دید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه