English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان طی یک عملیات در بازرسی از انباری در شهر اصفهان محموله پوشاک و ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال را کشف کردند.

محموله میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی با اعلام این خبر اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در ادامه طرح‌ها و ماموریت‌های خود از دپوی محموله بزرگ پوشاک خارجی قاچاق در انباری واقع در شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات 89 کیسه بزرگ پوشاک و 300 کارتن ظروف آشپزخانه خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ارزش محموله کشف شده را 7 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان کرد: در این رابطه 2 نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه پوشاک خارجی قاچاق به شدت تولیدات داخلی را به نابودی کشانده و زمینه بیکاری قشر زحمت کش در این صنف را فراهم می‌آورد، گفت: از شهروندان انتظار داریم اخبار مربوط به نگهداری البسه خارجی قاچاق را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه