English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارق ۳ میلیاردی منزل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه ای منزل وکشف سه میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

دستگیری سارق 3 میلیاردی منزل در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر سرقت از منازل درغرب شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام یکسری تحقیقات سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در حالیکه قصد فرار به سمت یکی از استان های همجوار را داشت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : متهم در بازجوئی های پلیس به سرقت سه میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان در غرب شهر اصفهان اعتراف کرد.

خسروی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارق اموال مسروقه بسیار زیادی شامل: طلا، نقره، ال سی دی، لپ تاپ، دوربین عکاسی، پرینتر، اسکنر، ساعت، لوازم برقی، اسناد و مدارک ودیگر لوازم منزل کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی خاطر نشان کرد : تعداد زیادی از مالباختگان و اموال آنها شناسایی شده که اموال پس از طی مراحل قانونی به مالکانشان بازگردانده می شود .

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان به همشهریان توصیه کرد: از نگهداری وجه نقد و طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کنید. در هنگام خروج از منزل اگر با خودرویی که سرنشینان آن مشکوک هستند مواجه شدید شماره خودرو را یادداشت کنید. در اوایل شب به تردد افراد غریبه در آپارتمان ها حساس باشید و موارد مشکوک را به 110 اطلاع دهید. درب ساختمان یا مجتمع های مسکونی را به قفل های ضد سرقت مجهز کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه