English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

سرانه فضای فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطلوب است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضای فیزیکی در این دانشگاه به ازای هر دانشجو به 4 مترمربع رسید.

سرانه فضای فیزیکی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مطلوب است

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، اورنگ ایلامی عصر امروز  در آئین راه‌اندازی ساختمان جدید دانشکده پیراپزشکی اظهار داشت: با افتتاح این پروژه سرانه فضای فیزیکی در این دانشگاه به ازای هر دانشجو به 4 متر مربع رسید، که نسبت به میانگین کشوری وضعیت مطلوبی داریم.

اورنگ ایلامی با اشاره به اینکه با انتقال سلف سرویس و کتابخانه دانشگاه به ساختمان جدید حدود یک هزار متر مربع به فضاهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه شد، افزود: با افزایش رشته‌های تحصیلی جدید، جذب هیئت علمی و افزایش ظرفیت برخی رشته‌ها به دنبال توسعه کمی و کیفی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هستیم.

وی ادامه داد: رشته‌های فیزیوتراپی، شنوایی و بینایی سنجی و کار درمانی از جمله رشته‌های کاردبردی(که می توانند دفتر کار داشته باشند) بوده که انتظار دارم معاونت آموزشی و دانشکده پیراپزشکی یاسوج پیگیر راه اندازی این رشته‌ها باشند.

سرپرست دانشکده پیراپزشکی یاسوج نیز در این مراسم گفت: هم اکنون دانشکده پیراپزشکی با 337 دانشجوی کارشناسی در رشته‌های رادیولوژی، هوشبری، علوم آزمایشگاهی و اتاق عمل در حال فعالیت است.

دکتر مجید خسروانی با بیان اینکه ساختمان قدیم سلف سرویس دانشکده پزشکی با اعتباری افزون‌بر 100 میلیون تومان بهسازی و تجهیز شد، افزود: این ساختمان برای دانشکده پیراپزشکی در نظر گرفته شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه