English

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان:

۳۲ درصد از حوادث اورژانسی در مهر مربوط به حوادث رانندگی بوده است

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی این استان در مهرماه امسال به 16 هزار و 544 ماموریت اعزام شدند که 32 درصد از این ماموریت‌ها مربوط به حوادث رانندگی بود.

32 درصد از حوادث اورژانسی در مهر مربوط به حوادث رانندگی بوده است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: در مهر سال جاری 16 هزار و 544 ماموریت اورژانس پیش‌بیمارستانی در استان اصفهان انجام شد که از این تعداد، 11 هزار و 179 ماموریت غیرتصادفی و 5 هزار و 365 ماموریت تصادفی بود.

وی با بیان اینکه در این مدت 108 هزار و 159 تماس با اتاق‌های فرمان 115 استان برقرار شد، افزود: از مجموع ماموریت‌های انجام شده در مهرماه امسال، 14 هزار و 530 مورد شهری و 2 هزار و 14 مورد جاده‌ای بود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: در این مدت، 12 هزار و 164 بیمار و مصدوم پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل و 2 هزار و 711 نفر با تلاش تکنسین‌های اورژانس 115 در صحنه حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

راستین با بیان اینکه در هفتمین ماه از سال جاری بالگرد امداد هوایی اورژانس اصفهان 2 بار به ماموریت اعزام شد، خاطرنشان کرد: تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در مهر امسال، 28 عملیات احیای موفق و یک مورد کمک به مادر باردار در زایمان را به نام خود ثبت کردند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این مدت، یک هزار و 678 بیمار قلبی، 655 بیمار تنفسی، 6 نفر با مشکل مسمومیت با گاز سمی منوکسیدکربن، 364 بیمار زنان و زایمان، 783 مصدوم ناشی از سقوط و 5 نفر غریق از خدمات فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بهره‌مند شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه