English

در ۶ ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

امدادرسانی فوریت‌های پزشکی به ۳۶۱ بیمار سکته مغزی در اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در 6 ماهه نخست امسال، اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان اصفهان به 361 بیمار سکته مغزی امدادرسانی کرد که بیشتر این بیماران در رده سنی 70 تا 80 سال بودند.

امدادرسانی فوریت‌های پزشکی به 361 بیمار سکته مغزی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری، پرسنل اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به 104 هزار و 915 ماموریت شامل 34 هزار و 479 حادثه رانندگی اعزام شدند که از مجموع ماموریتهای اورژانس استان اصفهان، 49 هزار و 678 ماموریت مربوط به شهرستان اصفهان بوده است.

وی افزود: در این مدت در استان اصفهان، امدادرسانی به 4 هزار و 41 حادثه سقوط، 112 مسمومیت با منوکسیدکربن و 74 مورد غرق شدگی از سوی واحدهای امدادی اورژانس 115 انجام شد.

غفور راستین بیان کرد: در 6 ماهه نخست امسال، برای 361 مورد سکته مغزی از اورژانس 115 شهرستان اصفهان امدادخواهی شد که پرسنل اورژانس ضمن حضور بر بالین بیمار و ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به آنان، بیماران را به بیمارستان منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع موارد سکته مغزی در این مدت، 5 نفر زیر 40 سال سن داشتند و بیشترین بیماران در رده سنی 70 تا 80 سال بودند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان یادآور شد: زنان 45 درصد و مردان 55 درصد از موارد سکته مغزی را در این 6 ماه به خود اختصاص دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه