English

کسب مقام برگزیده دانشگاه شهید چمران اهواز در نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز موفق به ساخت دستگاهی به نام میله مکشی درون چاهی شده است که تمام تست های کاربری را به خوبی پاس کرده شده است.

کسب مقام برگزیده دانشگاه شهید چمران اهواز در نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، افشین قنبری مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز، که بعنوان  برگزیده  شرکت های دانش بنیان نهمین نمایشگاه  دستاوردهای صنعت نفت انتخاب شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اظهار کرد: کیفیت خوب برگزاری نمایشگاه طبیعی است و این کیفیت در برگزاری دور از تصور برای خوزستان و صنعت نفت نیست.

قنبری بیان داشت: خوشبختانه در نمایشگاه امسال صنعتگران به این بلوغ که سطح انتظار کارفرمایان بالا رفته، رسیده اند و در این نمایشگاه شاهد رشد کمی و کیفی بسیار زیادی نسبت به سالهای گذشته بودیم.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص اینکه دانشگاه شهید چمران اهواز چه دستاوردهایی در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان داشته، تصریح کرد: این دانشگاه موفق به ساخت دستگاهی به نام میله مکشی درون چاهی شده است که تمام تست های کاربری را به خوبی پاس کرده و به شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تحویل داده شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه چمران گفت: به دلیل گستردگی دامنه استفاده، لزوم تناسب پمپ های طراحی و ساخته شده با شرایط سرزمینی و مشخصات چاه ها و مخازن نفت ایران ، عدم وابستگی ظرفیت تولید نفت به تامین کنندگان خارجی، دستیابی به دانش فنی ، طراحی و بومی سازی ساخت و تولید انبوه این سیستم ها را اجتناب ناپذیر می نمود.

قنبری از جمله مزایای مورد استفاده از این پمپ های درون چاهی را ایجاد اشتغال برای صنایع وابسته به این محصول و اشتغال 100 نفر دانست.

وی در خصوص قابلیت های آموزشی دانشگاه چمران در صنعت نفت گفت: ساختمانی پژوهشی آموزشی برای رشته جدیدی با عنوان شیمی نفت در محل دانشگاه شهید چمران در حال احداث است که  تلاش می شود برای تربیت نیروی انسانی در حوزه صنعت نفت به کار برده شود.

گفتنی است؛ تلمبه میله ای مکشی با کارفرمایی شرکت مناطق نفتخیز جنوب و شرکت فراز به عنوان توسعه دهنده  صنعتی و تجاری وارد بازار انرژی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه