English

قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی:

در اجرای طرح تحول نظام سلامت باید همگان کمک کنند

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت باید همگان کمک کنند و امروزه شاهد همکاری و حمایت قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و... در اجرای طرح هستیم.

در اجرای طرح تحول نظام سلامت باید همگان کمک کنند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، ایرج حریرچی در مراسم تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در ابتدا باید از خدمات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم تقدیر و تشکر کنم که حقیقتا عملکرد بسیار خوبی در قیاس با دیگر دانشگاه ها داشته اند.

وی گفت: در استان قم مشکلات بسیاری داشتیم اما با همه این مسائل شاهد هستیم که اقدامات گسترده ای در قم انجام شده و امیدواریم که این موفقیت ها روز به روز گسترش یابد.

 قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین به فعالیت ها و خدمات صورت گرفته توسط دکتر مظفری در معاونت درمان اشاره کرد و گفت: بنده مظفری را 20 سال است که می شناسم که یکی از برجسته ترین مدیران درمان در کشور بوده است و امیدوارم که همواره موفق باشند و دکتر پرهام نیز که مسئولیت این معاونت را بر دوش گرفتند موفق باشند.

وی به اقدامات صورت گرفته توسط این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: با اقدامات صورت گرفته، امید به زندگی در کشور افزایش یافته است و در حال ارتقا شاخص های سلامت هستیم.

حریرچی با اشاره به هزینه های پرداخت گفت: بسیاری از کشورهای پیشرفته نتوانستند این اقدام را انجام دهند اما در جمهوری اسلامی و در این دوره وزارت بهداشت، هزینه های درمانی برای مردم تا 16 درصد کاهش یافت که این امر یک اقدام گسترده و موثر در کشور به شمار می رود.

وی تاکید کرد: در اجرای طرح تحول نظام سلامت باید همگان کمک کنند و امروزه شاهد همکاری و حمایت قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و... در اجرای طرح هستیم.

قائم مقام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: برای آینده راه درخشانی را در پیش داریم و باید همواره به فکر رضایت مردم باشیم که اثرات بسیاری را به همراه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه