English

امام جمعه موقت رشت:

نفی ظلم هدف قیام امام حسین (ع) بود

امام جمعه موقت رشت گفت: نفی ظلم و ستم هدف قیام امام حسین ( ع) بود و اگر ملتی آزادی خواه است باید بتواند در این مسیر حرکت کند.

نفی ظلم هدف قیام امام حسین (ع) بود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، حجت الاسلام علامرضا شفیعی زاده امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی ( ع) قرار داریم و حزن، اندوه و سوگواری اربعین برای ما شیعیان کمتر از عاشورا نیست.

وی به برگزاری مراسم با عظمت اربعین در عراق اشاره کرد و افزود: تاکنون دو میلیون نفر جمعیت در کربلا حضور پیدا کردند و پیش بینی می شود حدود ۲۰ میلیون نفر در اربعین حسینی ( ع) حضور پیدا کنند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه معاندین به دنبال ایجاد شبهه در برگزاری مراسم اربعین امام حسین ( ع) هستند، تصریح کرد: طرح شبهه علیه اربعین از روی دلسوزی نیست و این افراد دوستداران انقلاب، اسلام و ایمه (ع) نیستند.

شفیعی زاده، هدف از قیام امام حسین ( ع) را نفی ظلم و ستم خواند و بیان کرد: اگر ملتی آزادی خواه است باید بتواند مانند امام حسین( ع) حرکت کند و این امر نیازمند ترویج فرهنگ عاشورا است.

وی به ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: امام( ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ را انقلاب دوم نامیدند.

حجت الاسلام شفیعی زاده با تأکید بر اینکه نزدیک به 100 کتاب مستندات جاسوسی آمریکا باقی‌مانده است تصریح کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به جهانیان نشان خواهند داد همان روحیه استکبارستیزی 40 سال پیش را داشته و ذره‌ای از آرمان‌های امام خمینی رحمت‌الله علیه در خصوص مبارزه با ظلم ستم کاسته نشده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی