English

استاندار قم از قرارگاه عملیاتی اربعین بازدیدکرد

استاندارقم :با هماهنگی های صورت گرفته در ستاد مرکزی اربعین و ستادهای استانی و حضور همه جانبه دستگاههای خدماتی، فرهنگی، انتظامی و امنیتی، شاهد تحولات گسترده ای در بهبود خدمات رسانی امسال نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

استاندار قم  از قرارگاه عملیاتی اربعین بازدیدکرد

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،استاندارقم با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم، ضمن بازدید از قرارگاه عملیاتی اربعین، طی سخنانی در جمع فرماندهان و مسؤلان این نیرو، از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت تقدیر کرد.

وی با اشاره به آمادگی بالای یگان های امنیتی و انتظامی استان گفت: تمهیدات و پیش بینی های لازم، برای آمادگی در موقعیت های مختلف اتخاذ شده است.

سیدمهدی صادقی همچنین به برنامه‌ریزی‌های مختلف برای ایام اربعین امسال اشاره و تصریح کرد: با هماهنگی های صورت گرفته در ستاد مرکزی اربعین و ستادهای استانی و حضور همه جانبه دستگاههای خدماتی، فرهنگی، انتظامی و امنیتی، شاهد تحولات گسترده ای در بهبود خدمات رسانی امسال نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

وی اربعین را سمبل فرهنگی شیعی و عاشورایی عنوان و ادامه داد: بسیاری از شیعیان از کشورهای مختلف در این اجتماع عظیم گرد هم می آیند و تجلی عینی فرهنگ تشیع را در کنار یکدیگر رقم می زنند.

وی با اشاره به تدابیر اندیشده شده برای پذیرایی از زائران حسینی در مرزها و داخل خاک عراق، اضافه کرد: خدمات خوبی از سوی موکب های مختلف در طول مسیر ارائه می شود.

استاندار قم در ادامه با قدردانی از حضور به موقع و پیش بینی مناسب نیروی انتظامی استان در صحنه ها و رویدادهای مختلف، گفت: فعالیت های قابل تقدیر نیروی انتظامی ، اطمینان خاطر بالایی را برای  مردم و مسوولان فراهم کرده است.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان نیز گفت: پلیس ثابت کرده است که در زمینه های مختلف امنیتی، ترافیکی و اطلاعاتی این توان را دارد که در کنار سایر بخش های امنیتی و خدماتی بتواند برای زائران، مسافران و تمام کسانی که در عرصه های مختلف دینی و مذهبی فعالیت دارند، امید بخش باشد و امنیت قابل قبول را برای آنها فراهم کند.

سردار کاظم مجتبایی با اشاره به اهداف قرارگاه عملیاتی اربعین، اظهار داشت: اولین هدف از راه اندازی این قرار گاه ایجاد یک مدیریت مشخص و متمرکز در راستای فعالیت‌های انتظامی ، ترافیکی و اطلاعاتی است.

وی افزود: هدف دوم ایجاد پیوستگی و همبستگی بین دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و خدماتی در سطح استان و نهایتاً سومین هدف بسترسازی مناسب برای ایجاد امنیت همه جانبه و فراگیر برای تردد زائران و مسافران ایرانی و اتباع خارجی که برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین به سمت کشور عراق حرکت می کنند.

سردار مجتبایی ادامه داد: در هر زمان  که نگاه ما یک دیدگاه جمعی بوده است، توانسته ایم ظرفیت های مختلف استانی و حتی ملی را در کنار خود داشته باشیم  که باعث می شود موفقیت های ما برای تامین خواسته ها و زمینه ها و زیر ساخت های مربوط به مأموریت مان بیشتر شود.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: پلیس ثابت کرده است که در زمینه های مختلف امنیتی، ترافیکی و اطلاعاتی این توان را دارد که در کنار سایر بخش های امنیتی و خدماتی بتواند برای زائران، مسافران و تمام کسانی که در عرصه های مختلف دینی و مذهبی فعالیت دارند، امید بخش باشد و امنیت قابل قبول را برای آنها فراهم کند.

سردار مجتبایی بیان داشت: امیدواریم این قرارگاه در یک دوره ۱۰ روزه بتواند به خوبی به ماموریت های خود بپردازد و با تمرکز بر اصل امنیت برای همه و همچنین تلاش در جهت گسترش همبستگی و وفاق بین دستگاه های هدف به وظیفه اش عمل کند.

لازم به ذکر است طرح 10 روزه قرارگاه  عملیاتی اربعین فرماندهی انتظامی استان  به منظور هماهنگی بیشتر دستگاه های انتظامی و سایر دستگاههای اجرایی در ایام اربعین در استان قم اجرا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه