English

پلیس خود را با رسانه ملی هم‌سنگر می‌داند

فرمانده انتظامی استان گیلان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان گفت: پلیس خود را با صداوسیما و رسانه ها همسنگر می‌داند.

پلیس خود را با رسانه ملی هم‌سنگر می‌داند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار محمدرضا اسحاقی با بیان اینکه سبقه فرهنگی و تکیه بر ولایتمداری در گیلان زبانزد است، گفت: زیرساخت‌های اعتقادی و مذهبی، می‌توانند نقش مهمی در ماموریت‌های نیروی انتظامی داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ذات رسالت نیروی انتظامی، اشتراک آشکاری با رسالت‌های صداوسیما دارد، تصریح کرد: ماموریت‌های نیروی انتظامی به شدت اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه تنوع در منش و نگرش لایه‌های مختلف جامعه، تضادهایی را در اجتماع به وجود می‌آورد، خاطرنشان کرد: برای برقراری نظم و امنیت در جامعه، همه مردم و همه دستگاه‌ها باید به وظایفشان عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس خود را با صداوسیما و اصحاب رسانه همسنگر می‌داند، اضافه کرد: رسانه ملی می‌تواند با تکیه بر واقعیات، احساس امنیت را به درون جامعه انتقال کند.

سردار اسحاقی سرعت و دقت را از مهم‌ترین ویژگی‌های اطلاع‌رسانی در عصر جدید برشمرد و افزود: اطلاع رسانی صحیح می‌تواند موتورمحرکه برای جهت دادن به فعالیت‌های مسئولان باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به چالش‌های جدی ترافیکی در استان گیلان، تصریح کرد: هم پلیس و هم رسانه برای رفع چنین چالش‌هایی در مقابل مردم مسئول هستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه تعامل جدی میان پلیس و رسانه ملی، نظم و امنیت در جامعه را پررنگ‌تر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: رسانه پرمخاطبی مثل تلویزیون می‌تواند در زمینه آگاهی بخشی عمومی در حوزه‌های انتظامی موثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه