English

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد

چاپ ۸۶ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت با مشارکت شهرداری

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در نشست هم اندیشی مجموعه مدیریت شهری با جمعی از اعضای ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان گفت: ۸۶ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت با مشارکت شهرداری رشت چاپ شده است.

چاپ ۸۶ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت با مشارکت شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، عباس بایرامی با اشاره به شاخص شدن نام استان گیلان با برگزاری کنگره ۸ هزار شهید در سال گذشته اظهار کرد: استان گیلان از استانهای بی نظیر در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سرهنگ بایرامی با تاکید بر ۹۰۰ یادواره شهدا در استان تصریح کرد: بخش عظیمی از این کنگره ها مربوط به مرکز استان در حوزه های گوناگون بوده است.

وی افزود: استاندار به عنوان مدیریت کنگره، سپاه استان دبیرکل و آقای جوادی با سمت تفویض اختیار ساختار تشکیلاتی برگزاری این کنگره را تشکیل می دهند.

سرهنگ بایرامی با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) دفاع مقدس را گنج و اقیانوس عجیب خواند و گفت: سپاه قدس گیلان با همکاری سازمانها و نهادهای دیگر گام های بلندی را در توسعه فرهنگ دفاع مقدس برداشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، چاپ ۸۶ عنوان کتاب با مشارکت شهرداری، چاپ نشریه ستارگان درخشان، فصلنامه برنامه قدسیان و... را از اهم برنامه های سپاه خواند و تصریح کرد: در راستای جمع آوری آثار شهدا طرح حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) بیش از ۸۰ درصد آثار شهدای استان جمع آوری شده است.

این مسئول افزود: اگر قرار است کنگره ۸ هزار شهید استان همچنان به قوت خود باقی بماند، باید در راستای تولید محتوا، تقویت المانها و استفاده از فضاهای تبلیغاتی و بیلبوردها بیش از پیش گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه