English

مدیرکل کانون استان گیلان:

دل نوشته های اعضای کانون گیلان به زائران کربلا اهدا می‌شود

مدیرکل کانون استان گیلان از اهدای دست‌ و دل‌سازه‌های اعضای کانون پرورش فکری استان به خادمان و زائران کودک و نوجوان کربلای امام حسین علیه‌السلام خبر داد.

دل نوشته های اعضای کانون گیلان به زائران کربلا اهدا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان این استان، اسفندیار ضیائی با اعلام این خبر افزود: در آستانه اربعین سیدالشهداء(ع) و به‌منظور تعمیق باور‌های اسلامی و هم‌چنین انتقال هدف‌مند آموزه‌های عاشورایی به مخاطبان، دست‌ساز‌‌ه‌ها و دل‌نوشته‌های کودکان و نوجوانان گیلانی به خادمان و زائران کودک و نوجوان کربلای حسینی اهدا می شود.

وی افزود:  بیش از 85 اثر از مراکز فرهنگی هنری املش، تالش، شفت، منجیل و شاندرمن که با همراهی و نقش‌آفرینی اعضا و مربیان کانون استان گیلان خلق‌شده، به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ارسال می شود تا ضمن اهدا به راهیان کوی حسینی، تصویر‌گر علاقه‌ ناتمام اعضا و مربیان کانون گیلان به سرور و سالار شهیدان باشد.

مدیر‌کل کانون استان گیلان هم‌چنین این آثار را شامل کاردستی، نقاشی و دل‌نوشته عنوان‌کرد که با بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و هدف‌مند کانون و با ذکر مشصات خالق هر اثر برای زائران کودک و نوجوان کربلا ارسال‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی