English

وضعیت جایگاه زباله آستانه اشرفیه رضایت بخش نیست

در پی دریافت شکایات مردمی از وضعیت جایگاه زباله، کارشناسان پایش حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه از محل دفن زباله ها در منطقه روستایی کشل آزاد سرا بازدید کردند.

وضعیت جایگاه زباله آستانه اشرفیه رضایت بخش نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جعفر میرزایی گفت: در روزهای اخیر مراجعات و شکایات مردمی در خصوص وضعیت جایگاه زباله شهرستان باعث شد  تیمی از کارشناسان پایش این اداره به محل اعزام شوند تا از نزدیک وضعیت جایگاه مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه مشاهدات حاکی از آن است که به دلیل عدم مدیریت مناسب و کنترل ورودی های جایگاه، تعداد زیادی دام اهلی در محل حضور داشت  که این مسئله باعث بروز مشکلات جدی بهداشتی در منطقه شده است.

میرزایی گفت: این گزارش به فرماندار به عنوان رییس کمیته پسماند شهرستان منعکس شده است  و مکاتبات لازم با متولیان حوزه پسماند انجام خواهد شد .

رییس حفاظت محیط زیست آستانه اشرفیه گفت: در حال حاضر روزانه بیش از 30 تن زباله از شهر آستانه وارد این جایگاه می شود و متاسفانه بخشی از جایگاه زباله علی رغم پیگیری های این اداره هنوز محصور نشده است که به همین دلیل زمینه ورود دام های اهلی و سگهای ولگرد از ورودی های اصلی و مناطق محصور نشده، فراهم شده است.

وی افزود:  این اداره به عنوان دبیر کمیته پسماند شهرستان جهت رفع مشکلات بوجود آمده مکاتبات لازم را با متولیان پسماند انجام خواهد داد و تا حصول نتیجه از هرگونه اقدام و تلاش فروگذاری نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه