English

مدیر روابط عمومی آبفا استان اصفهان:

اطلاع رسانی شفاف یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی هاست

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: در حال حاضر که وسایل ارتباط جمعی بسیار متنوع و گسترده شده است و شبکه جهانی اینترنت در قالب شبکه های اجتماعی گوناگون بسیار گسترده شده اند امر اطلاع رسانی بهنگام و درست یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها در عصر ارتباطات است.

اطلاع رسانی شفاف یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی هاست

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سیداکبر بنی طبا گفت: شرکت های آب و فاضلاب یکی از مهمترین خدمات زیربنایی و اولیه را در اختیار مردم قرار می دهد و از آنجایی که تمام مردم فارغ از اینکه پایگاه اجتماعی شان در سطح جامعه چگونه است نیازمند و خواهان خدمات شرکت آب و فاضلاب هستند. بنابراین باید مردم را آگاه به چگونگی ارائه خدمات نمود این درحالیست که وقوع پدیده خشکسالی، کاهش شدید منایع آبی را در بسیاری از نقاط کشور رقم زده است.

وی گفت: فعالان در روابط عمومی باید از هنر ارتباط برقرار کردن با ارباب رجوع برخوردار باشند و بتوانند به بهترین شیوه پاسخگوی متقاضیان باشند.

بنی طبا با بیان اینکه فعالان در روابط عمومی باید دغدغه ارتقا و رشد سازمان را داشته باشند خاطرنشان ساخت: فعالان حوزه روابط عمومی باید با توجه به تنوع و کثرت مخاطبین در صدد رشد و ارتقای جایگاه شرکت میان متقاضیان باشند این درحالیست که این مهم با اطلاع رسانی شفاف و به موقع به مردم حاصل می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به تنوع شبکه های اجتماعی اشاره کرد و بیان کرد: هم اکنون با گستردگی شبکه جهانی اینترنت شبکه های اجتماعی میان مردم بسیار نفوذ کرده پس باید فعالان حوزه روابط عمومی از این ابزار ارتباطی نهایت بهره ببرند و سعی نمایند در راستای سیاست های شرکت اطلاعات لازم و کامل را در اختیار مردم قرار دهند و آنها را از اطلاعات نادرست و مغرضانه مطلع سازند.

وی روند چگونگی به ثمر رساندن لحظه به لحظه پروژه ها را به مردم و مسئولین را حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: روابط عمومی ها باید پروژه هایی که در دستور کار قرار می گیرند روند اجرایی آن را به طور مستمر و پیوسته به اطلاع مردم و مسئولین برسانند تا مردم شاهد ارتقای ارائه خدمات به آنها باشند.

بنی طبا به کسب رتبه اول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برای دومین سال پیاپی میان شرکتهای آب و فاضلاب در کشور تصریح کرد: روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برای دومین سال پیاپی رتبه اول را میان 70 شرکت در کشور به خود اختصاص داد که این مهم به لحاظ برخورداری روابط عمومی آبفا استان اصفهان از یک تیم تخصصی است که این افراد با همکاری، تعامل، همفکری و همدلی در راستای ارتقای شرکت فعالیت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه