English

توسط شهرداری خرمشهر صورت گرفت؛

تجلیل از مدیران روابط عمومی های ادارات خرمشهر

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی نخستین همایش تجلیل از مدیران روابط عمومی های ادارات خرمشهر به میزبانی شهرداری خرمشهر برگزار شد .

 تجلیل از مدیران روابط عمومی های ادارات خرمشهر

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان،  شهردار خرمشهر در این مراسم ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به همه مدیران ، کارشناسان و کارکنان روابط عمومی بر لزوم اهمیت و ضرورت کارکرد روابط عمومی ها و ادارات اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی ، اخلاق حرفه ای و ارتباط با رسانه ها سه شاخصه اصلی یک روابط عمومی کارآمد محسوب می شود .

عزیز ساعدی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطر نشان کرد : انسان در عصر ارتباطات زندگی می کند ، آنچه در ادارات و سازمان ها ارزش و اهمیت دارد و آنان را در جهت  نیل به اهداف خود یاری می کند برقراری ارتباط و اطلاع رسانی از کارهای انجام شده در جهت تنویر افکار عمومی می باشد .

 وی افزود: برقراری ارتباط و پاسخگویی از وظایف  ذاتی روابط عمومی ها به شمار می رود از این رهگذر اگر مبنا ارتباط و تعامل روابط عمومی ها با مردم باشد به هیچ عنوان نباید شاهد نادیده گرفتن حق ارباب رجوع باشیم.

ساعدی گفت: روابط عمومی ها باید به آن حد از رشد اخلاقی برسند که حقایق مربوط به تفاوت انسانها را از نظر ساختمان فکری ، روحی و عاطفی درک کنند به این دلیل هرگز نباید انتظار داشت که دیگران از نظرات ما پیروی کنند بلکه باید اختلاف سلیقه ها واندیشه ها را با گذشت وسعه صدر و بلند نظری پذیرا شد .

 شهردار خرمشهر خاطر نشان کرد روابط عمومی موفق آن است که بتواند ارتباط مناسب علمی و منطقی بارسانه های جمعی در راستای اطلاع رسانی برقرار نماید وبخشی از وظایف و اهداف سازمانی خود را از این طریق جامه عمل بپوشاند چرا که نخستین فصل مشترک هر روابط عمومی اطلاع رسانی است. در پایان این مراسم بیش از 40 مدیر روابط عمومی ادارات شهرستان خرمشهر با اهداء لوح تقدیر و هدایا مورد تجلیل قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه