English

مسئول دفترنهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

پیاده روی اربعین نشان از پیوند دین و سیاست دارد

مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: اربعین می تواند بین ما و اعتقادات ما پیوند برقرار کند و پیاده روی اربعین نشان از پیوند دین و سیاست دارد.

پیاده روی اربعین نشان از پیوند دین و سیاست دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جلسه هم اندیشی با موضوع « بررسی ابعاد پیاده روی اربعین » به همت دفترنهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با همکاری بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور جمع کثیری از استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین صفوی، مسئول دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه این جلسه هم اندیشی به منظور بررسی ابعاد پیاده روی اربعین برگزار خواهد شد، عنوان کرد: پیاده روی اربعین همایش بی نظیر و بی سابقه و سال به سال رو به افزایش است و اجتماعی است فراملیتی که صمیمیت و مباحت در آن موج می زند.

وی با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین ابعاد تربیتی و سیاسی گسترده ای دارد، خاطرنشان کرد: از جهات زیادی در ابعاد مختلف این حرکت قابل تفکر است و با توجه به جایگاه ارزشمند و والای حضرت امام حسین (ع) در بین شیعیان جهان اسلام، زیارت مرقد مطهر ابا عبدالله الحسین (ع) در اربعین از نشانه های مومن است.

صفوی تأکید کرد: اربعین می تواند بین ما و اعتقادات ما پیوند برقرار کند و پیاده روی اربعین نشان از پیوند دین و سیاست دارد و از بازتولید این شعار نخ نمای انگلیسی «جدایی دین از سیاست» جلوگیری می کند.

در ادامه هر یک از استادان بسیجی حاضر در سالن جلسات نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل مطرح شده، ارائه دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه