English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی لرستان تشکیل جلسه داد

کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی لرستان به ریاست استاندار تشکیل جلسه داد.

کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی لرستان تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در ابتدای این جلسه، کوروش ساکی به عنوان دبیر کارگروه، حضور استاندار جدید لرستان را در این نشست به فال نیک گرفت و گفت: امیدوارم با حضور دکتر خادمی بتوانیم قدم‌های موثری در جهت تأمین سلامت جامعه برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: باید بپذیریم که مشکلات حوزه سلامت همیشه وجود داشته و دارد و هنوز با ایده آل مدنظر فاصله داریم.

ساکی تأکید کرد: همکاری و تعامل نهادها و سازمان های مختلف استان در قالب کارگروه سلامت همواره نقش بسزایی در این راه داشته و دارد.

در ادامه نشست، دستور کار جلسه و موارد مورد بررسی توسط نادر همتی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی قرائت و عنوان شد.

عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، پیگیری برنامه ورزش در مدارس، بررسی وضعیت بهداشت و نظارت بر کشتارگاه های دام، پیگیری و بررسی آخرین وضعیت بیماران قلبی و بسته های خدمتی بیمارستان تخصصی قلب استان(شهید مدنی) و برنامه های جامع سلامت استان، از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین استاندار لرستان در بخش پایانی و جمع بندی این نشست، در سخنانی گفت: سلامت یکی از مهم‌ترین مقوله های مطرح در جامعه است.

سید موسی خادمی عنوان کرد: برای رسیدن به کیفیت سلامت در جامعه باید منسجم تر و با برنامه‌تر از همیشه عمل کرد و برای رسیدن به نتایج بهتر باید از تجربیات مدیران مختلف بهره برد.

استاندار لرستان بر اجرای برنامه‌های نمادین سلامت در ادارات تأکید کرد و گفت: اجرای برنامه یک روز به عنوان روز بدون ماشین در هر هفته برای کارمندان و کارکنان دولت در دستور کار قرار گیرد.

وی خواستار حمایت بیشتر از دامداران و کشتارگاه برای ارائه خدمات بهداشتی شد و گفت: لازم است تا در این مسیر، سازمان‌های ذیربط بیشتر تلاش کنند.

استاندار  لرستان با اشاره به اهمیت ساماندهی پسماندهای بیمارستانی خواستار تلاش بیشتر در این حوزه شد و در پایان، خواستار تشکیل کارگروه‌های تخصصی مربوط به مصوبات کارگروه سلامت و پیگیری مصوبات جلسات گذشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه