English

مراسم بزرگداشت شهید مصطفی خمینی برگزار می شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بیانیه از عموم برای شرکت در مجلس بزرگداشت شهید آیت الله سید مصطفی خمینی که روز دوشنبه هفته جاری بعد از نماز مغرب در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می شود، دعوت کرد.

مراسم بزرگداشت شهید مصطفی خمینی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ، آمده است: نخستین روز از آبان ماه سالروز شهادت مبارز نستوه، دلسوخته نهضت، مجتهد وارسته، عالم عامل، آیت الله حاج سید مصطفی خمینی (ره) ناشی از توطئه ناجوانمردانه دژخیمان دست نشانده آمریکای جنایتکار است.

بیانیه ادامه یافته است: شخصیتی عظیم الشان که از آغازین ایام مبارزه روحانیت به زعامت رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) نقش کلیدی و ارزشمندی در هدایت مبارزه علیه رژیم منحط پهلوی داشت و حساسیت شیطانی رژیم را برانگیخته و علیرغم زندان و تبعید به ترکیه و عراق تا آخرین لحظه عمر شریف هرگز از سازماندهی و پشتیبانی نیروی انقلابی فروگذار نبود.

بیانیه حاکیست: مهم تر از همه به عنوان سرباز فداکار، بازوی توانا و یار صمیمی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) را همراهی و آنچنان صادقانه در خدمت والد مکرم بود که نور بصر و مهجه قلب امام بزرگوار محسوب می شد و با انتشار خبر شهادت در تبعیدش که به معنای واقعی کلمه از الطاف خفیه الهی بود و افشاگری های در مجالس ترحیم و بزرگداشت شهید، عاملی موثر و شتاب دهنده برای فراگیر شدن نهضت و رسیدن به پیروزی نهایی شد.

در این بیانیه آمده است: اینک در راستای تمهید برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت مناسبت های شاخص تاثیرگذار در این طریق الهی، یاد و خاطره فراموش نشدنی آن عالم فرزانه در چهلمین سال از فراق غمبارش را گرامی داشته و به آگاهی می رساند؛ به همین مناسبت بعد از فریضه مغرب و عشاء روز دوشنبه اول آبان ماه سال 1396 مجلس بزرگداشتی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار خواهد شد.

بیانیه ادامه یافته است: به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله العالی»: «تجلیل از مقام و منزلت حاج آقا مصطفی خمینی (ره) در واقع احترام به حضرت امام خمینی (ره) و تجلیل از ارزش های اسلامی و انقلابی محسوب می شود.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه