English

فرماندار کلاله خبر داد

افزوده شدن پروازهای زاهدان و مشهد به فرودگاه کلاله

فرماندار کلاله گفت: مشکل فرودگاه کلاله عدم وجود مخزن سوخت‌رسان است تا بتوانیم با سوخت‌گیری مجدد، پروازهای بیشتری داشته باشیم و با رفع این مشکل پروازها به مقصد زاهدان و مشهد هم به فرودگاه کلاله افزوده می‌شود.

افزوده شدن پروازهای زاهدان و مشهد به فرودگاه کلاله

به گزارش خبرگزاری موج، نصرت برزگر در کلاله درباره آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه کلاله اظهار داشت: مرجع درخواست کتبی ارائه مخزن سوخت به فرودگاه کلاله فرودگاه استان است و این درخواست به مدیرکل فرودگاه‌های استان ارائه شده و بیش از یک‌ماه است که منتظر مخزن سوخت هستیم.

 وضعیت پروازهای فرودگاه کلاله

فرماندار شهرستان کلاله افزود: در حال حاضر پروازهای در حال انجام است و ما تلاش داریم این سرمایه ملی در کلاله نمیرد. یک مخزن سوخت‌رسان با حجم بالا به فرودگاه استان واگذار شده و درخواست ما این است تا مخزن قبلی به فرودگاه کلاله واگذار شود و مشکل پروازها مرتفع شود.

وی تاکید کرد: همه هماهنگی‌ها صورت گرفته اما تاکنون شرکت نفت این مخزن را در اختیار فرودگاه کلاله قرار نداده و انتظار می‌رود این همکاری بیشتر شود. با ورود مخزن سوخت به فرودگاه کلاله پروازهای زاهدان و مشهد نیز دایر خواهد شد و با دایر شدن این پروازها فرودگاه مجدد رونق تازه‌ای خواهد گرفت.

برزگر اظهار کرد: افت پرواز و کمبود مسافر در ماه‌های پاییز طبیعی است و در همه فرودگاه‌های کشور وجود دارد اما انتظار داریم با همکاری استانداری، فرودگاه استان، شرکت نفت و دیگر دستگاه‌های مرتبط، همکاری بیشتری برای استمرار پرواز در این فرودگاه انجام شود تا این همه سرمایه صورت گرفته و تجهیزات به روز فرودگاه نمیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه