English

فرماندار کلاله

۱۹۴ طرح با ۵۳ میلیارد تومان اعتبار در کلاله افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

فرماندار شهرستان کلاله گفت: ۱۹۴ طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۵۳ میلیارد تومان اعتبار در هفته دول امسال در شهرستان کلاله افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

۱۹۴ طرح با ۵۳ میلیارد تومان اعتبار در کلاله افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، نصرت برزگر اظهار داشت: مردم شهرستان کلاله در هفته دولت، شاهد افتتاح و کلنگ زنی 194 طرح عمرانی و اقتصادی خواهند بود که این طرح‌ها با بیش از 53 میلیارد و 414 میلیون تومان اعتبار به سرانجام می‌رسد.

وی افزود: از 87  پروژه عمرانی66 طرح با 20 میلیارد و 959 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 21 پروژه نیز با 16 میلیارد و 565 میلیون تومان اعتبار آغاز می‌ شود.

فرماندار شهرستان کلاله گفت: مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در بخش‌های گازرسانی به 2 روستا، ایمن‌سازی جاده کلاله به سه‌راهی، روکش آسفالت کنارگذر، کلنگ‌زنی آزمایشگاه سل و طرح‌های  آبرسانی است.

فرماندار کلاله به طرح‌های اقتصادی هم اشاره کرد و گفت: همچنین در این هفته 107 طرح اقتصادی با 15 میلیارد و 890 میلیون تومان اعتبار هزینه انجام شده، در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

برزگر تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها در شهرستان کلاله 130 نفر به اشتغال پایدار می‌رسند.

وی هفته دولت را نمادی از وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی نامید و افزود: دشمنان همواره درصدد تخریب دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و سعی دارند با کوچک شمردن عملکرد دولت مردم را نسبت به‌نظام و انقلاب اسلامی ایران بدگمان کنند.

فرماندار کلاله دولت را مجری تصمیم‌گیری‌های کلان نظام دانست و بیان کرد: تبیین عملکرد دولت سطح اعتماد و همکاری و همراهی مردم با نظام را ارتقاء می‌بخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه