English

فرماندار دنا:

شهرستان دنا از امنیت بالایی برخوردار است / شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم کردیم

فرماندار دنا گفت: شهرستان دنا از امنیت بالایی برخوردار و شرایط سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم شده است.

شهرستان دنا از امنیت بالایی برخوردار است / شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را فراهم کردیم

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، عباس بهشتی‌روی صبح امروز در شورای اداری شهرستان دنا که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده بویراحمد و دنا و جمعی از مسوولان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان دنا در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، سیاسی  وگردشگری دارای رتبه اول در استان بوده و یکی از شهرستان‌هایی هستیم که در چند شاخص دارای رتبه 100 درصدی است.

فرماندار شهرستان دنا در ادامه به کارهای عمرانی در این شهرستان پرداخت و افزود:  در دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده‌ای در حوزه عمرانی در این شهرستان صورت گرفته است، بطوریکه تا دورترین روستاهای شهرستان جاده‌ها آسفالت شده‌اند.

بهشتی‌روی با بیان اینکه در حال مطالعه آزاد راه یاسوج به شیراز هستیم، افزود: دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه آبرسانی شهرستان دنا  عملکرد مطلوبی دارند و در حوزه بهداشت و درمان نیز خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته است.

فرماندار بویراحمد گفت: در سه فصل اقتصادی؛ کشاورزی، گردشگری و بنگاه‌های اقتصادی حرف زیادی برای گفتن داریم و عملکرد مطلوبی نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: عملیات اهدایی زمین‌های دو بیمارستان سی‌سخت و پاتاوه صورت گرفت و با دعوت از خیرین و اعتبارات شهرستان عملیات احداث این دو پروژه انجام خواهد گرفت.

بهشتی‌روی گفت: در حوزه شیلات با توجه به توپوگرافی شهرستان قابلیت‌های زیادی در این حوزه وجود دارد و یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های شیلات در این شهرستان قرار دارد.

وی افزود: رودها و آب‌هایی موجود در شهرستان دنا، شرایط را برای احداث مزارع پرورش ماهی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به ایجاد شهرک‌های گلخانه در سطح شهرستان دنا، افزود شهرک گلخانه‌ای شهرستان دنا کمک بزرگی برای اشتغال جوانان تحصیل کرده و کارآفرینی است.

فرماندار دنا گفت: شهرستان دنا به لحاظ امنیت در جایگاه بسیار بالایی قرار دارد و این نعمت بزرگ را مدیون نیروهای خدوم انتظامی، سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

وی به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالای گردشگری شهرستان دنا گریزی زد و گفت: در این شهرستان مراکز تفریحی غار ده شیخ و بوم‌گردی احداث می‌شود و شرایط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان فراهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه