English

استاندارقم:

امنیت انتظامی از مهم ترین ارکان کشور است

استاندار قم:با بیان این که تمام کسانی که در جریان حاکمیت نقش دارند به اهمیت کار پلیس واقف بوده و آن را بستر ساز آرامش جامعه می دانند، تاکید کرد: امنیت انتظامی از مهم ترین ارکان کشور است.

امنیت انتظامی از مهم ترین ارکان کشور است

به گزارش خبرگزاری موج ازقم ،استاندار قم در آئین تجلیل از برگزیدگان هفته ی ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان قم ضمن تبریک هفته ی نیروی انتظامی نمودار عملکرد پلیس را قابل قبول دانست و اظهار داشت: مهمترین عنصر در حاکمیت بحث امنیت از نوع انتظامی بوده که ابعاد مختلف و پیچیده ای دارد بنابراین این امر مهم حاصل زحمات تک تک کارکنان نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به این که ارزش کار پلیس با مادیات قابل سنجش نیست، بهرمندی جامعه از امنیت را مرهون فداکاری های این نیروی خدمتگزار برشمرد و هم افزایی، هماهنگی، تعاملات و تحقق اهداف حاکمیت را رهاورد انسجام بین دستگاهی و راهبردی گره گشا در فعالیت ها عنوان کرد.

سیدمهدی صادقی  با بیان این که نبود امنیت مامن نابسامانی ها و آفت یک جامعه بوده و سبب تزلزل بسیاری از فرصت ها می شود، به نقش ارزنده و ویژه ی نیروی انتظامی در صیانت از ارزش ها اشاره و تصریح کرد: تمام کسانی که در جریان حاکمیت نقش دارند به اهمیت کار پلیس واقف بوده و آن را بستر ساز آرامش جامعه می دانند.

وی با تاکید بر اینکه رسیدن به امنیت کار تمام شده ای نیست، عرصه ی حفظ و ارتقاء آن را پروسه ای بسیار مهم دانست و گفت: بحمدالله در قم مدیران، فرماندهان و کارکنان پلیس از ویژگی های فرمانده انتظامی استان که محوریت رفتارشان برجستگی های اخلاقی است برخوردار بوده و مردم از دیدن این نیروی پرتلاش احساس آرامش می کنند.

استاندارقم اهتمام نیروی انتظامی در تامین امنیت را ماجور درگاه الهی دانست و افزود: قطعا مردم قدردان زحمات این نیروی خدمتگزار هستند.

 فرمانده انتظامی استان قم نیز در سخنانی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان در طول هفته ی ناجا، اقدامات انسان ها را دارای سه هدف کلی شامل اقدامات معطوف به احساسات، هدف ها و ارزش ها برشمرد.

وی در وصف اقدامات معطوف به احساسات، آن را مشمول تامین امیال نفسانی دانست که گستره ی آن خودبینی و رضایت نفس است.

سردارکاظم مجتبایی سپس در رابطه با اقدامات معطوف به هدف، دونده ای را مثال زد که هدفش خط پایان بوده و یا رزمنده ای که در پی دفاع از میهن و فتح جبهه دشمن است و ارزش این گروه را از گروه قبلی بیشتر دانست.

وی با بیان این که اقدامات معطوف به ارزش ها شامل افرادی می شود که از خودگذشتگی داشته و به دنبال کسب ارزش ها هستند، تصریح کرد: عملکرد پلیس قم در هفته ی ناجا ارزش مدار بوده و توانست با اجرای بیش از 134 برنامه عزت، کرامت و انسانیت را به نمایش گذاشته و به خوبی در زمینه ی آگاه سازی مردم سهم خود را ایفا کند.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به این که جایگاه پلیس در بین مردم عالی است اما در هفته ی ناجا متعالی شد، اظهار داشت: باید خدا را شاکر بود که برنامه ها در هفته ی ناجا معطوف به ارزش ها بوده و توانستیم پلیسی مردمی، ارزش مدار و مدیر را به جامعه معرفی کرده که بیانگر نظام اخلاقی حاکم در جمهوری اسلامی ایران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه