English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

۲۷ حزب و تشکل سیاسی در لرستان فعالیت می‌کند

حبیب الله خجسته پور، از فعالیت 27 حزب و تشکل سیاسی اصلی در استان لرستان خبر داد.

27 حزب و تشکل سیاسی در لرستان فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور در نشست دبیران احزاب و گروه‌های سیاسی استان با اشاره به اینکه هفتمین خانه احزاب کشور در لرستان ایجاد شده است، اظهار داشت: این امر به دلیل فعالیت‌ها و اقدامات استاندار لرستان و احزاب سیاسی محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور رئیس خانه احزاب ایران در لرستان نخستین حضور استانی وی است که امیدواریم این موضوع سنگ بنایی برای توسعه استان باشد.

خجسته‎پور با بیان اینکه براساس دستورالعمل‌ خانه احزاب، حزب‌ها به سه فراکسیون اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقلین معتدل تقسیم می‎شوند، از فعالیت 27 حزب و تشکل سیاسی اصلی در استان خبر داد و افزود: درمجموع با احتساب دفاتر فرعی این تعداد به 57 دفتر می‌رسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: احزاب دیگری در استان فعالیت دارند که‌ متاسفانه هنوز مجوز آن‌ها صادر نشده و باید هر چه سریع‌تر نسبت به اخذ مجوز خود اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت همکاری فرمانداران با احزاب سیاسی در شهرستا‎ن‎ها، گفت: تعامل آنان با دفاتر احزاب شهرستان‌های استان برای رسیدن به اهداف می‌تواند مثمرثمر باشد.

خجسته‎پور، افزود: در لرستان، افرادی که علاقه‌مند به فعالیت‎های حزبی هستند باید برای ثبت مجوز خود، به فرمانداری‌ شهرستان‌ها و استانداری‌ مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه