English

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چگنی:

افتتاح بیمارستان امام خمینی شهرستان چگنی فصلی نو برای بهداشت و درمان منطقه است

محمد ناصری گفت: احداث بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان چگنی با حمایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و پیگیری مسئولین شهرستان به سرانجام رسید.

افتتاح بیمارستان امام خمینی شهرستان چگنی فصلی نو برای بهداشت و درمان منطقه است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، محمد ناصری در خصوص اهمیت احداث بیمارستان امام خمینی(ره) دوره چگنی، گفت: این بیمارستان در گذشته به صورت نیمه کاره رها شده بود که به لطف دولت تدییر و امید، با مساعدت دکتر کوروش ساکی، و رایزنی‌های فرماندار، امام جمعه و رئیس وقت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در خرداد ماه سال 96 افتتاح و به بهره‌برداری رسید که این پروژه را می توان نماد خدمت بی منت به مردم و فصلی نو برای بهداشت و درمان منطقه دانست.

ناصری، مساحت این بیمارستان را هزار و 800 متر مربع با زیربنای هزار و دویست و 60 متر اعلام کرد و افزود: 7 میلیارد تومان اعتبار صرف هزینه ساخت و خریداری تجهیزات این مرکز بهداشتی درمانی شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان امام خمینی(ره)چگنی، در چهار طبقه و با امکاناتی نظیر رادیولوژی، اتاق عمل سرپایی، اورژانس، داروخانه، اتاق سی پی آر، زایشگاه، آزمایشگاه و بخش بستری است.

بیمارستان امام خمینی دوره چگنی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چگنی، در خصوص تعداد پزشکان مستقر در این بیمارستان اظهار داشت: در این مرکز چهار پزشک عمومی و دو متخصص اطفال و داخلی در حال خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان دوره چگنی هستند.

وی در ادامه سخنان خود خبر داد: با قول مساعد ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان مقرر شد تا پایان سال‌جاری، سایر پزشکان مورد نیاز این مرکز درمانی تامین شوند.

ناصری، در خصوص سطح درمان این مرکز، تصریح کرد: در سطح اول یعنی پزشک عمومی خوشبختانه بدون هیج مشکلی منطقه را پوشش می‌دهیم. در سطح دوم با توجه به اینکه بیمارستان تازه تاسیس است، لذا دو پزشک متخصص داریم که این امر ما را در سایر رشته‌های مورد نیاز با کمبود پزشک متخصص مواجه کرده اما، با تلاش‌های مستمر ریاست بیمارستان، امیدواریم به زودی، پاسخگوی نیازهای مردم منطقه در حوزه بهداشت و درمان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه