English

ظهر امروز؛

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تشکیل جلسه داد

ظهر امروز کمیته درمان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل جلسه داد.

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در این جلسه، بیرانوند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، گفت: این پنجمین جلسه کمیته درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

وی ابراز داشت: از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی به ویژه معاونت درمان انتظار داریم مانند همیشه نهایت همکاری را با ستاد مبارزه با مواد مخدر داشته باشند.

بیرانوند گفت: یکی از برنامه‌های ستاد جمع آوری کمپ‌های غیر مجاز است.

وی ادامه داد: از کمیته ی نظارت نیز انتظار داریم، نظارت های خود را بر روی کمپ های مجاز بیشتر از گذشته انجام دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این نشست عنوان کرد: امیدوارم با تلاش های دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شاهد تحولات بهتر در این حوزه باشیم.

کوروش ساکی گفت: کار مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد فوق العاده سخت و پر تنش است ضمن این که ترک اعتیاد کار ساده ای نیست و برای تحقق آن چالش های زیادی را فرارو دارد.

وی ابراز داشت: ترک اعتیاد اجرایی هیچ وقت چاره ی کار نبوده و برای موفقیت در کار نیاز به برنامه ریزی های بلند مدت وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین گفت: مواد مخدر صنعتی معضلی است که متأسفانه طی چند سال اخیر مشکلات زیادی را برای جامعه به وجود آورده است.

ساکی ادامه داد: کشور ما یکی از کشورهایی است که بیشترین هزینه را برای مبارزه با مواد مخدر دارد و به کرات شهدای گرانقدری در این راه جان خود را نثار مبارزه با این پدیده‌ی شوم کرده‌اند. وی تأکید کرد: در این راه نیاز است که سازمان ها و نهادهای مختلف همکاری و هماهنگی ویژه ای با یکدیگر داشته باشند و اینجاست که نقش شورای هماهنگی فوق العاده پررنگ و حیاتی به نظر می رسد.

ساکی اظهار داشت: با این وجود ضرورت وجود سازمان تخصصی مبارزه با مواد مخدر در رأس این برنامه در کشور احساس می شود. البته این یک کار فنی و کارشناسی است و نیاز به مطالعات تخصصی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با هماهنگی و استفاده از نظرات کارشناسی بتوانیم آمار این پدیده‌ی شوم اجتماعی را پایین بیاوریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه