English

کشف ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق نیروزا در عسلویه

فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: یک محموله پودرنیروزا قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال در عسلویه این استان کشف شد.

کشف 70 میلیارد ریال کالای قاچاق نیروزا در عسلویه

به گزارش خبرگزاری موج، سردارخلیل واعظی افزود: پلیس آگاهی شهرستان عسلویه با اشراف اطلاعاتی خود از قصد قاچاقچیان مبنی بر بارگیری و انتقال محموله قاچاق پودر و قرص نیروزا از عسلویه به یکی از شهرستانهای استان فارس مطلع شد.
وی بیان کرد: این محموله قاچاق پس ازجاسازی در دودستگاه خودرو' تریلر' و' ایسوزو' در محور خروجی عسلویه در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت.
واعظی ادامه داد: رانندگان خودروهای حامل قاچاق با مشاهده پلیس به سمت یکی از روستاها عسلویه متواری شدند که با ادامه تعقیب از سوی پلیس در یکی از کوچه ها ناچار به توقف شدند.
وی بیان کرد:با انتقال محموله قاچاق کشف شده به مقر پلیس و بررسی دقیق تر مشخص شد این محموله شامل 4هزارکیلوگرم پودر نیروزا ، 620هزار عدد قرص نیروزا و بیش از 950هزار نخ سیگار به ارزش 70میلیارد ریال است.
سردار واعظی با بیان اینکه در این عملیات 2 دستگاه خودرو متوقف و یک نفر متهم دستگیر شده است عنوان کرد: یکی از متهمان که هویتش برای پلیس مشخص شده با استفاده از تاریکی شب در یکی از کوچه های روستا با رها کردن خودرو متواری شد که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.
گفتنی است این دومین محموله قاچاق کشف شده طی 24ساعت گذشته در عسلویه است که در عملیات اول پلیس موفق به کشف یک هزار و 62 عدد گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش 35میلیارد ریال شد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی