English

شهردار یاسوج:

سامانه الکترونیکی ثبت ترافیک و تخلفات شهری در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

شهردار یاسوج گفت: سامانه الکترونیکی ثبت ترافیک و تخلفات شهری در شهر یاسوج راه‌اندازی می‌شود.

سامانه الکترونیکی ثبت ترافیک و تخلفات شهری در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، قبل از ظهر امروز در نشست شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت فرهنگ‌سازی ترافیکی در کنار نصب سیستم‌های الکترونیکی ثبت تخلفات شهری تأکید شد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت ضمن قدردانی از خدمات شهردار پیشین یاسوج و تعامل و ارتباط خوب شهردار جدید، تصریح کرد: برای رفع موانع ترافیکی و سامان بخشیدن به مسائل ترافیک شهری نیازمند تعامل بیش‌ازپیش شهرداری و شورای شهر هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: ایجاد واحد مجهز و کامل ترافیک در شهرداری یکی از ضرری‌اتی است که باید مدنظر باشد.

وی بیان کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا با نصب سامانه کنترل مانیتورینگ ثبت ترافیک و تخلفات شهر، دیگر نیازی به حضور ۲۴ ساعته پلیس در برخی معابر نباشیم و از سویی هشداری باشد برای رانندگان تا خدای‌ناکرده برای خود و دیگران حادثه‌آفرینی نکنند.

در ادامه شهردار یاسوج اظهار داشت: ترافیک سطح شهر متأثر از عواملی است که زیرساخت‌های شهری، شلوغی و شرایط حاشیه‌ها و عوامل انسانی برخی از مهم‌ترین عوامل آن به شمار می‌روند.

نستهن مقدم تصریح کرد: برای برون‌رفت از معضلات ترافیکی مرکز استان باید ضمن فرهنگ‌سازی رانندگی صحیح و اصولی، تجهیز زیرساخت‌ها، تکمیل و راه‌اندازی پل‌های سوم و چهارم بشار و کمربندی‌های حاشیه شهر را با قید فوریت در دستور کار قرارداد.

وی افزود: با پیگیری‌ها و جلسه خوبی که با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشتیم قرار شد سامانه‌های الکترونیکی پایش ترافیک در سطح شهر یاسوج نصب و راه‌اندازی شود.

شهردار یاسوج بیان داشت: بدون شک در کنار ابزار بازدارنده نیاز به فرهنگ‌سازی و همراهی خود مردم بیش از هر چیزی احساس می‌شود و امیدواریم شهروندان عزیز برای حفظ سلامت خود و سایر همنوعان، رعایت قوانین و مقررات رانندگی را برای خود امری واجب و ضروری قلمداد کنند.

رئیس شورای شهر یاسوج نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: رفع مشکلات ترافیکی در وهله اول کمک و همراهی مردم و در ادامه تلاش و جدیت همه دستگاه‌ها برای ارتقاء زیرساخت‌ها و توسعه و تجهیز پل‌ها، خیابان‌ها و معابر را می‌طلبد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه