English

کلاهبرداری ۱۸ میلیارد ریال با تقلید صدا

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: مجرم سایبری با شگرد تقلید صدا اقدام به کلاهبرداری 18 میلیارد ریال از طریق شبکه‌های اجتماعی کرده است.

کلاهبرداری 18 میلیارد ریال با تقلید صدا

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، شاهین حسنوند گفت: شخصی با مراجعه به پلیس فتا خوزستان اعلام کرد در شبکه اجتماعی با صفحه‌ای تحت عنوان فروش لوازم دندان پزشکی آشنا شده است که صاحب صفحه شبکه مجازی خود را دکتر دندانپزشک و خانم مطلقه معرفی کرده بود و تاکید کرده بود که در زمینه تجهیزات دندانپزشکی فعال است.

حسنوند افزود: شاکی که خواهان خرید تجهیزات دانپزشکی بوده در توافق با وی در شبکه اجتماعی بدون هیچ‌گونه تحقیق و بررسی گفته‌های فرد در پی درخواست وجه کالاها ، اقدام به واریز 18 میلیارد ریال نموده است اما پس از گذشت مدتی سفارشات وی وصول نشدند و شاکی متوجه کلاهبرداری‌ گردید.

وی تصریح کرد: پس از تحقیقات و بررسی‌های لازم متهم شناسایی شد که در یکی از شهرهای هم‌جوار ساکن بوده و با اخذ نیابت قضایی دستگیر و به شهرستان مربوطه منتقل‌ شد و پس از بررسی مشخص شد متهم مردی 30 ساله است و با شگرد تقلید صدا اقدام به کلاهبرداری از طریق شبکه‌های اجتماعی کرده است.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان ، تاکید کرد: گام نخست در انجام خریدهای مجازی تائید هویت کسب و کار و فروشنده می‌باشد لذا قبل از آن که اقدام به واریز وجه به حساب کسب و کاری نمائیم باید از وجود و قانونی بودن این کسب و کار مطمئن باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی