English

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان؛

پلیس اصفهان آماده خدمت رسانی به زائران مراسم اربعین حسینی

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان از آماده باش صد درصدی نیروی‌های پلیس برای خدمت رسانی به زائران مراسم حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و صدور گذرنامه خبر داد.

پلیس اصفهان آماده خدمت رسانی به زائران مراسم اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، سرهنگ محمد حسن جهانگیری با اعلام این خبر اظهار داشت: با عنایت به اینکه هر ساله مشتاقان بسیار زیادی برای شرکت در مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عازم عتبات عالیات می‌شوند، ماموران ادراه مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان آماده خدمت رسانی به این عزیزان و صدور گذرنامه است.

وی افزود: چنانچه از تاریخ اعتبار گذرنامه افراد کمتر از 6 ماه باقی مانده برای اخذ گذرنامه جدید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان با اشاره به اینکه هر چه به ایام اربعین نزدیک‌تر می‌شویم تقاضا برای اخذ گذرنامه بیشتر می‌شود، بیان کرد: افرادی که قصد اخذ گذرنامه دارند هر چه زودتر اقدام کنند.

وی افزود: همچنین متقاضیان برای اخذ ویزای معتبر به آ‍ژانس‌ها و دفاتر خدمات زیارتی معتبر مراجعه و پس از تحویل گذرنامه ویزای خود را دریافت کنند.

جهانگیری از استقرار کنسول‌گری عراق در شهر اصفهان خبر داد و گفت: ویزا در کمتر از 3 روز برای همه زائران آماده می‌شود.

وی اظهار داشت: مرزهای چزابه و شلمچه برای عبور زائران اصفهانی در نظر گرفته شده و از عموم زائران تقاضا می‌شود از مراجعه به دیگر مرزها خودداری کنند.

رئیس اداره گذرنامه پلیس اصفهان از عموم زائران خواست، قبل، حین و بعد از سفر توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و از اعتماد به افراد ناشناس که با گرفتن مبالغی ادعای صدور روادید عراق را می‌کنند خودداری کنند؛ مدارک آنها جعلی و غیرقانونی است، هنگام خروج از کشور و ورود به کشور حتما گذرنامه خود را ممهور به مهرهای مربوطه کنند، به هیچ وجه از گذرنامه افراد غیر استفاده نکنند که جرم محسوب شده و با عامل آن برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: زائران زمان بازگشت خود را به ایام و ساعات پایانی اربعین موکول نکنند، با ماموران کنترل مرزی همکاری و تعامل داشته و از تجمع و ازدحام در مرزها خودداری کنند.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه