English

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با همکاران روشندل

به مناسبت روز جهانی عصای سفید مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با کارکنان روشندل این اداره کل دیدار کرد.

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با همکاران روشندل

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در این دیدار رضا علیزاده ضمن تقدیر از زحمات کارکنان روشندل اظهار کرد: روشندلان با توان و اراده وصف ناشدنی خود باعث تأمل و تفکر دیگران در مورد قدرت و نعمت خداوند می گردند و خداوند با گرفتن نعمتی، نعمات دیگری به انسانها عطا می فرماید که خیلی از انسانها از آن بی بهره هستند و درک و فهم روشندلان از طبیعت و جهان به گونه ای با احساس تر است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به حدیثی از رسول اکرم(ص) درباره بصیرت و چشم دل افزود: رودکی شاعر توانمند ایران زمین از کودکی نابینا بود ولی با چشم دل می دید و با همین بصیرت بود که در سن 8 سالگی مدال حافظی کل قرآن را به گردن آویخت و با طبع پاک شاعرانه به چنان درجه ای در ادبیات دست یافت که قرن هاست همچنان نامش جاودانه مانده است.

علیزاده افزود: حضور همکاران روشندل در این اداره کل الگوی تمام نمای خواستن است.

وی به اعتماد به نفس خوب همکاران روشندل اشاره کرد و گفت: عملکرد این همکاران اثبات می‌کند که نقص عضو هیچ انسانی دلیلی برای نتوانستن نیست و می‌توان با همت و کوشش مضاعف ضعف‌های جسمی را نادیده گرفت.

در این دیدار علیزاده با اهدای لوح تقدیر و از زحمات این عزیزان قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه