English

توسعه گردشگری آستارا در سایه هم افزایی بخش خصوصی و دولتی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر هم افزایی و همگرایی مسوولان دستگاه های اجرایی در جهت توسعه گردشگری، بر لزوم حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی تاکید کرد

توسعه گردشگری آستارا در سایه هم افزایی بخش خصوصی و دولتی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، رضا علیزاده با حضور در فرمانداری شهرستان آستارا با مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست که با هدف بررسی طرح های توسعه محور شهرستان آستارا و هم افزایی بیشتر مدیران با یکدیگر برای تعالی گردشگری این منطقه برگزار شد، رضا علیزاده توسعه گیلان را بر پایه گردشگری خواند و اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت های طبیعی، تاریخی و فرهنگی استان بعنوان ارکان صنعت گردشگری رونق اقتصادی را فراهم می آورد.

وی حل معضل اشتغال و بیکاری را در گرو رفع موانع اقتصادی دانست و افزود: درسایه تعاملات مدیران دستگاه های اجرایی و کاهش چالش های موجود می توان سرمایه گذار بخش خصوصی را تقویت و بهبود روند کسب و کار را شاهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان تامین و بهبود زیرساخت هایی مانند راه،راه آهن و همچنین مدرن سازی هتل ها و تقویت صنایع دستی را در توسعه گردشگری بسیار مهم و اثر گذار عنوان کرد و گفت: تحول و توسعه زاییده نگاه فرابخشی و برون گراست.

علیزاده با بیان اینکه شهرستان مرزی آستارا به عنوان کانون مراودات بین المللی زمینه تبدیل به بازار هدف گردشگری را دارد، تصریح نمود: توریسم سلامت نیز در این شهرستان یک پتانسیل قابل ملاحضه است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در پایان بیان داشت: تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل جهادی می تواند شاهراهی ارزشمند برای تحقق اهداف نظام و دولت تدبیر و امید باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه