English

تاکید رییس مجلس سنای ایرلند بر گسترش روابط با ایران

رییس مجلس سنای جمهوری ایرلند در دیدار با استاندار اصفهان گفت: ما برای حفظ برجام و ارتقای روابط با ایران بویژه در زمینه ی حل مسائل بانکی و اقتصادی گوش به فرمان ترامپ نیستیم و تمام تلاش خود را در این جهت انجام می دهیم.

تاکید رییس مجلس سنای ایرلند بر گسترش روابط با ایران

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، دنیس اودونوان افزود: امنیت ایران با وجود شرایط منطقه و کشورهای پیرامونی بسیار شگفت انگیز است.

وی حضور در اصفهان و ایران را افتخاری برای خود دانست و افزود:توافق هسته ای باعت ارتقای صنعت گردشگری در ایران و اصفهان شده است.

رییس مجلس سنای  ایرلند با بیان اینکه زمینه های زیادی برای همکاری های دوجانبه وجود دارد، گفت:در کشور ایرلند شهری به قدمت اصفهان برای خواهرخواندگی با این شهر وجود ندارد ولی می توانیم یکی از شهرهای این کشور با قدمت دو هزار ساله را برای خواهرخواندگی با اصفهان پیشنهاد دهیم.

استاندار اصفهان هم با بیان اینکه در چهار  سال گذشته میزان گردشگران خارجی در اصفهان شش برابر شده است، افزود: علاوه بر اروپا بر روی گردشگری شرق آسیا نیز برنامه ریزی می کنیم و در این رابطه برای استفاده از خانه های تاریخی و میراثی بعنوان هتل سرمایه گذاری های خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته بیش از صد هیئت سیاسی از اصفهان بازدید کرده اند، گفت: هیئت های اقتصادی زیادی نیز به این شهر سفر کرده اند و در حال حاضر شرایط برای سرمایه گذاری در این استان بسیار خوب است که بر همین اساس 127 طرح بزرگ سرمایه گذاری برای ارائه به سرمایه گذاران خارجی آماده شده است.

رسول زرگرپور باتشریح ظرفیت ها و مزیت های استان در عرصه های مختلف گفت: اصفهان با سابقه ۷ هزار ساله در ۴ دوره پایتخت ایران بزرگ بوده و امروز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است .

استاندار اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان در بخش صنعت و کشاورزی جایگاه بالایی دارد، افزود: بسیاری از صنایع بزرگ کشور از جمله صنایع هواپیماسازی، انرژی هسته ای، فولاد، نفت و صنایع نظامی در این استان واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه