English

معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ با ۹۱ کیلو گرم مواد افیونی

معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان از کشف مقدار 91 کیلو و 200 گرم تریاک و حشیش و دستگیری یک سوداگر حرفه ای مواد افیونی و همسر و فرزندان او خبر داد.

انهدام باند خانوادگی سوداگران مرگ با 91 کیلو گرم مواد افیونی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند یک قاچاقچی حرفه ای قصد دارد محموله ای را از شرق کشور به پایتخت انتقال دهد و از استان اصفهان عبور کند که بلافاصله یک تیم مجرب از ماموران پلیس کاشان، شاهین شهر و اصفهان وارد عمل شدند.

وی افزود: سواری 405 متعلق به این قاچاقچی در یکی از خروجی های اصفهان به سمت کاشان شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی متوقف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودرو مقدار 55 کیلو گرم تریاک و 36 کیلو و 200 گرم حشیش که زیر صندلی ها جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: این سوداگر مرگ به همراه همسر و دو فرزند اش قصد انتقال این محموله را داشت که بحمدالله با اشراف بالای پلیس اصفهان موفق به این کار نشد.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه