English

در مراسمی؛

از فعالین قرآنی شرکت گاز لرستان تقدیر شد

مراسمی با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت گاز و معاونت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از فعالین قرآنی شرکت گاز لرستان تقدیر شد.

از فعالین قرآنی شرکت گاز لرستان تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در این مراسم، حجت الاسلام طاهری در سخنانی با اتکا به احادیث و روایات، به تشریح اهمیت قرآن و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی اقشار جامعه اسلامی پرداخت.

مهندس امجدی‌پور رئیس هیات مدیره شرکت گاز استان لرستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از کارکنان شرکت گاز استان لرستان به سبب حضور خوب و پرشور در برنامه‌های قرآنی برای آنها آرزوی توفیق نمود .

وی افزود: این شرکت طی سالهای اخیر توانسته با برگزاری کلاس و مسابقات قرآنی برای کارکنان و فرزندان آنان در ترویج فرهنگ قرآنی مشارکت کند.

رئیس هیات مدیره شرکت گاز لرستان، ادامه داد: بر این اساس در سال 1394 بیش از 30 درصد افزایش شرکت کنندگان را در مسابقات قرآنی داشتیم و در سال 1395 نیز افزایش بیش از 50 درصدی برای همکاران و خانواده‌های آنان ثبت شد که امیدواریم این روند، هر ساله افزایش داشته باشد.

در پایان این مراسم، از برندگان مسابقه قرآنی شرکت گاز استان لرستان، با اهدای جوایزی تقدیر شد.

گفتنی‌است، با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی دارالقرآن شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز استان لرستان در سال جاری جزو شرکت‌های برتر در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی معرفی شد و از سوی معاونت وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه