English

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان گفت: نمایشگاه قرآن و عترت در محل موزه هنرهای معاصر اهواز با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت در اهواز

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سیدکریم موسوی، اظهار داشت: نمایشگاه قرآن و عترت در محل موزه هنرهای معاصر اهواز با حضور  جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه قرآنی در ابعاد مختلف راه‌اندازی می‌شود، افزود: نمایشگاه قرآنی در 2 بعد کلی هنری و غیر هنری دیده شده است. بعد هنری شامل کتاب، نرم‌افزار و محصولات فرهنگی و هنری و بعد جنبی شامل حلقه‌های معرفتی، پرسش و پاسخ و برنامه‌های جمعی خادمان قرآن کریم، گرامی‌داشت یاد شهدا و شب شعر است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان گفت: در بعد هنری نزدیک به 150 تابلو خطی نفیس را وارد استان کردیم و بسیاری از هنرمندان داخل و خارج استان خوزستان را جذب کردیم تا در بخش‌های مختلف هنرهای دینی خود را به عرصه نمایش می‌گذارند.

وی عنوان کرد: در بخش نرم‌افزار از 440 شرکت‌های مطرح کشور از جمله تهران، اصفهان مشهد، یزد و قم برای عرضه نرم‌افزارها دعوت شد. بخش دیگر نمایشگاه بخش برگزیده عتبات است که توسط عکاس مطرح عراق برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به حضور 320 ناشر در نمایشگاه، بیان کرد: در بخش اداری سه اداره بیناد شهید، عتبات عالیات و شهرداری در نمایشگاه غرفه دارند و قرآن‌های قدیمی شهروندان اهواز را با قرآن‌های نفیس تعویض می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه