English

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مدیریت‌های دولتی جایی برای تاجر پیشگی نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت‌های دولتی جایی برای تاجر پیشگی نیست و باید در خدمت مردم بود.

 مدیریت‌های دولتی جایی برای تاجر پیشگی نیست

به گزارش خبرگزاری موج از دهدشت، علی محمد احمدی صبح امروز در شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد، به سخنان عدل هاشمی‌پور واکنش نشان داد و اظهار کرد: من مطمئن هستم که بی‌مهری از طرف نظام نبوده، بلکه به علت بی‌برنامگی‌ها و بی‌مهری‌های ما بوده که زیر یک سقف جمع نشدیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: شرایط امروز ما شرایط عادی نیست و فروش نفت در سال‌های گذشته با بشکه‌ای صد دلار انجام می‌شد، اما هم اکنون کاهش چشمگیری داریم.

وی افزود: قبلاً که درآمد و فروش نفت زیاد بود، سهم صندوق توسعه ملی کم بود، اما هم اکنون با فروش کم نفت، سهم صندوق توسعه ملی 30 درصد افزایش یافته که کارهای خوبی در این راستا انجام شده است.

احمدی گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم و با توجه به اتفاقات منطقه می‌بایست تلاش‌ها دوچندان شود و برای انجام بهتر کارها تعقل و تدابیر بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدیدهای میدانی خود از شهر دهدشت، اظهار کرد: من جنب و جوشی در شهر دهدشت ندیدم و این شهر هویت و ظرف زندگی شما و فرزندان شماست، بنابر این باید تلاش و جدیت بیشتری در کارها از خودمان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی پول نیست، گفت: آیا اینکه درب مغازه‌ای را تمیز کنیم و شهرداری برنامه‌ای برای زیباسازی شهر داشته باشد، نیاز به پول دولت هست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمانی که پول نیست، مدیران باید خود را نشان بدهند و مشاهدات من در این شهر نشان از بی‌توجهی و کاستی‌های مدیریتی بوده است.

احمدی در ادامه اضافه کرد: متاسفانه من تصویری که از این استان با سایر استان‌های دیگر دیده‌ام در مقایسه با اعتبارات، در بحث تملک دارایی ما اعتبار کم نگرفته‌ایم، بلکه بیشتر هم گرفته‌ایم، پس نشان می‌دهد، مشکل اصلی پول نیست.

 

وی تاکید کرد: گیر و مشکلات ما علاوه بر کمبود پول به نوع مدیریت‌ها در این استان بر می‌گردد، و موضوعاتی از قبیل؛ رابطه بازی و قوم‌گرایی که زیبنده یک نظام اسلامی نیست در تعیین مدیریت‌ها تاثیر بسزایی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با سخنرانی‌ها مشکلات برطرف نمی‌شود، بیان کرد: باید ریل زنگ زده مدیریت‌ها در این استان درست شود.

احمدی با بیان اینکه مدیران باید به کارشان متعهد باشند، گفت: اگر مدیران در این استان به سرنوشت استان کهگیلویه و بویراحمد و فرزندان این استان متعهد بودند، هم اکنون شرایط این نبود.

وی افزود: این دولت برآمده از رأی مردم است و در شرایط سختی تحریم‌ها کارهای خوبی را انجام داد‌ه است و با وجود کاهش درآمدهای نفتی و فشارهای بین المللی، دولت موفق عمل کرده است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: گره‌های کور در رونق تولید و بخش کشاورزی و نظام بانکی باید اصلاح شود و البته بنای دولت این است که با بهره‌گیری از تمام سلایق و نیروهای توانمند و متخصص و اعتدالی، ادامه مسیر به خوبی پیش برود.

احمدی با بیان اینکه بنای کار ما در این استان این است که صحت و سرعت کار بالا رود، افزود: شهرستان کهگیلویه نسبت به شهرستان‌های بویراحمد و گچساران توسعه کمتری داشته که دلایل زیادی دارد و نتوانسته که توسعه متوازن در این شهرستان انجام گیرد و لازم است همه ما در شیوه کار و احساس مسوولیت بازنگری کنیم.

وی تصریح کرد: مدیران باید مرتب و به موقع در محل کار حضور داشته باشند که اگر مدیری مرتب مسائل خود را به مدیران بالاتر گزارش دهند، کارها بهتر پیش می‌رود و انجام می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از صبحانه‌های کاری مدیران در ساعت 9 در محل کار و حضور ارباب رجوع‌ در همان وقت، گفت: متأسفانه بعصی از مدیران کل اطلاعی از وضعیت منابع ادارات خود ندارند.

احمدی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد درگیر مسائل سطح پایین هستیم و مدیری که باید در خدمت مردم باشد در حال تجارت یا توجه به اقوام خود است.

وی گفت: در مدیریت‌های دولتی جایی برای تاجر پیشگی نیست. و نباید در تغییر کاربری‌های به گونه‌ای عمل شود که منافعش به درد خودمان بخورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود دولت بودجه‌ها را به خوبی تخصیص داده است اما ما کاری انجام نداده‌ایم.

وی تصریح کرد: هرکس با این نوع مدیریت‌ها که به فکر منافع عمومی و خدمت به مردم باشد و کار کرد، در کنار او و فرماندار هستیم، اما اگر کسی دغدغه‌های قومی و شخصی داشت، مطمئن باشید، ما حمایت نمی‌کنیم و راهمان جداست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه