English

فرمانده انتظامی استان هرمزگان:

کشف محموله های قاچاق ۶۴ میلیاردی در هرمزگان/دستگیری ۱۰۰ متهم و توقیف۶۵ خودرو سبک و سنگین

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 64 میلیارد ریال طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

کشف محموله های قاچاق 64 میلیاردی در هرمزگان/دستگیری 100 متهم و توقیف65 خودرو سبک و سنگین

به گزارش خبرگزاری موج، سردار عزیز اله ملکی، گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی و اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی 48 ساعت گذشته موفق شدند ، 65دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: با تلاش همه جانبه ماموران، یک میلیون و 257 هزار نخ انواع سیگار، 67 هزار متر پارچه، یک تن و800 کیلو چای، 9 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، پنج هزار دستگاه لوازم خانگی، سه هزار لیتر سوخت ، سه هزار و 385 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی،39تن برنج، 10 هزار و 538 ثوب البسه و 229 راس دام قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در این عملیات 105 فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد:در این عملیات دو فروند شناور حامل کالای قاچاق نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی استان ، ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 64 میلیارد و هشت میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه 100 متهم دستگیر که جهت انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سردار ملکی، خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه