English

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان:

۳۱ هزار ساعت دوره آموزشی برای رانندگان لرستان برگزار شد

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از برگزاری 30هزار و 990 نفر ساعت کلاس آموزشی برای رانندگان لرستان خبر داد.

31 هزار ساعت دوره آموزشی برای رانندگان لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری ۳۰ هزار و ۹۹۰ نفر-ساعت دوره آموزشی برای یک هزار و ۲۴۵ راننده فعال در بخش حمل و نقل استان برگزار شده است.

محمودی با اشاره به عناوین و زمان این دوره‌های آموزشی گفت: در مدت یادشده ۲۷ هزار و ۱۶۰ نفر- ساعت آموزش بدو خدمت برای رانندگان بخش بار، ۲ هزار و ۸۳۴ نفر-ساعت آموزش بدو خدمت برای رانندگان بخش مسافر و ۹۹۶ نفر-ساعت نیز جهت آموزش حمل مواد خطرناک به رانندگان ارائه شده است.

وی به مکان برگزاری دوره‌های آموزشی اشاره کرد و افزود: این دوره‌ها به طور هفتگی در شهرستان خرم‌آباد، و در شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز، دورود، کوهدشت، پلدختر و رومشکان هر ماهه و در قالب یک کلاس بنا به تقاضای انجمن‌های صنفی با حضور شرکت‌های آموزشی و مدرسان مجاز برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: این دوره‌ها با رویکرد آشنایی رانندگان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مهارت‌های رانندگی، ابعاد و اوزان بار، راه‌کارهای جابجایی مواد خطرناک، نحوه مهار بار، آشنایی با اسناد حمل‌ونقل، امداد و نجات، حوزه مسافر و آموزش اخلاق حرفه‌ای متمرکز بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه