English

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان:

با رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل متخلف در لرستان برخورد جدی می‌کنیم

محمودی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه ۲۵۶فقره تخلف در کمیسیون های ماده ۱۱و ۱۲ راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بررسی و به نتیجه رسیده است.

با رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل متخلف در لرستان برخورد جدی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با اعلام این خبر، افزود: در شش ماهه امسال، ۲۴فقره پرونده تصادفات در اداره حقوقی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بررسی شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲۰فقره پرونده از رشد ۲۰درصدی برخوردار است.

کیومرث محمودی با اشاره به عملکرد کمیسیون ماده ۱۱ گفت: کمیسیون ماده ۱۱ مسئولیت بررسی تخلفات رانندگان را بر عهده دارد که در نیمه اول امسال ۲۳۰مورد تخلف رانندگان در این کمیسیون مطرح شده. این در حالی است که سال گذشته در همین مدت ۲۷مورد پرونده تخلف در این کمیسیون طرح شده بود که ۷۵۲درصد افزایش در تعداد این پرونده ها مشاهده می شود.

محمودی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل افزایش ارجاع پرونده تخلفات به کمیسیون، دقت و جدیت همکاران در برخورد با متخلفان است.

وی با اشاره به عملکرد کمیسیون ماده ۱۲ که وظیفه رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل را دارد، گفت: در حالی که در شش ماهه سال ۹۵ تعداد ۵ فقره پرونده تخلف شرکتهای حمل‌ونقل به کمیسیون ماده ۱۲ استان راه یافته بود در نیمه نخست امسال ۲۶پرونده تخلف در این رابطه در کمیسیون بررسی گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲۰درصد افزایش نشان می دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، تصریح کرد: این اداره کل، در اعمال قانون و برخورد با تخلفات رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل، بسیار جدی و قاطع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه