English

کمک کنیم بخش خصوصی وارد عمل شود

فرماندار صومعه سرا در جلسه ستاد اشتغال این شهرستان بامحوریت طرح تکاپو گفت: در جلسات متعددی که در خصوص اشتغال شهرستان برگزار شد بارها مرور کرده ایم وسیاستهای دولت نیز براین است که شرایط و بستر برای بخش خصوصی فراهم آید.

کمک کنیم بخش خصوصی وارد عمل شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی فتح اللهی گفت: مشکل اشتغال فقط با جذب نیروی کار در ادارات دولتی مرتفع نخواهد شد نگاهمان باید سمت آماده سازی بستری مناسب برای افرادی که توان مالی ندارند اما تفکر کار آفرینی دارند و ما با سرمایه گذاری بر روی طرح های این افراد می توانیم رشد وتوسعه را برایشان فراهم آوریم.

فتح الهی ادامه داد: اگر از سرمایه ها بهینه استفاده شود مشکل بیکاری حل می شود و چه بسا ناهنجاری های دیگر اجتماع که همه ریشه در اشتغال جوانان دارند مثل سرقت، اعتیادو... نیز برطرف خواهد شد.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه وقتی برای هر طرحی خوب برنامه ریزی کنیم بالطبع خروجی خوبی نیز خواهیم داشت گفت: استفاده از ظرفیتها و پتانسیلهای این شهرستان برای احداث کارخانه ها و کسب درآمد توسط کارآفرینی بسیار حرکت ارزشمند و قابل توجهی است زیرا با اشتغال هر جوان زنجیره بزرگی از یک خانواده خیالشان آسوده می گردد و این به استحکام  و بنیان خانواده کمک بزرگی می کند، کما اینکه بسیاری از طلاقها و سایر ناهنجاریهای اجتماعی به بیکاری جوانان ما مرتبط است.

فتح الهی با تأکید بر اینکه تمامی ادارات دغدغه اصلی خود را اشتغال می دانند عنوان کرد: مشکلات مردم را مشکلات خودمان بدانیم وآنچه را که برای خودمان می خواهیم برای آنان نیز همان را بخواهیم و از فرصتها به خوبی بهره ببریم تا دچار آسیبهای متعاقب آن نشویم.

فرماندار صومعه سرا گفت: برای شروع این نگرش اولین جرقه ها بسیارنقش مهمی دارد و در جهت شناسایی افراد توانمند تلاش خود رامضاعف کرده وسعی کنیم از ظرفیتهای شهرستان  در خود این شهرستان استفاده کنیم تا بتوانیم افراد را درکنار خانواده هایشان مشغول به کار کنیم.

فتح الهی تصریح کرد: ابریشم برای ایران است و موقعیتش در شهرستان ما اگر به توسعه و پیشرفت آن کمک کنیم در صنایعی چون فرش بافی که از زیر شاخه های میراث فرهنگی است کمک قابل توجهی کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه