English

کلنگ پروژه اصلاح آب شرب گوراب زرمیخ با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال بر زمین نشست

فرماندار صومعه سرا گفت: پروژه اصلاح آب شرب گوراب زرمیخ با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال اجرا می گردد.

کلنگ پروژه اصلاح آب شرب گوراب زرمیخ با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال بر زمین نشست

به گزارش خبرگزاری موج از صومعه سرا، علی فتح اللهی در این مراسم ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی وتسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) گفت: همه مسئولین تلاش کنند تا کمتر توسعه یافتگی را جبران کرده وخدماتی را به مردم ارائه دهند که شایسته آنها باشد.

وی با بیان اینکه ازبرکات نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتن در راستای خدمت صادقانه است، گفت: مردم ولی نعمتان ماهستند در هر جایی مردم ایران در صحنه حضور داشتند پیروزی با آنها بوده است.

فرماندار صومعه سرا در ادامه یادی کردند از شهید مدافع حرم گوراب زرمیخ شهید محمد اتابه که جان باارزش خود را تقدیم دین اسلام ومیهن عزیزمان ایران نمودند.

فتح اللهی افزود: از تعاملی که بین همه مسئولین امر بوجود آمده است وبا توجه به کمبود اعتبارات، سعی کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم ودر راستای خدمت به مردم گام برداریم.

فرماندارصومعه سرا با تأکید بر اینکه از باید شرایط خوب موجود استفاده لازم رابرده و در کمترین زمان ممکن سعی در به اتمام رساندن پروژه های عمرانی و عملیاتی کردنشان داشته باشیم افزود: با هر چه در توان داریم با صداقت وگفتار صادقانه در جهت رفع مشکلات مردم و حفظ احترام وتکریم به آنها و رضای خداوند هدف خود را دنبال می کنیم.

گفتنی است؛ عملیات اجرای اصلاح آب شرب گوراب زرمیخ با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال آغاز گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه