English

شهردار اصفهان:

زمینه تسهیلات برای احیای بافت های فرسوده فراهم می شود

شهردار اصفهان گفت: شهرداری در راستای بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری آمادگی دارد زمینه تسهیلات به صاحبان بافت های فرسوده را فراهم کند تا به مرور زمان بافت فرسوده شهر احیا شود.

زمینه تسهیلات برای احیای بافت های فرسوده فراهم می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی در حاشیه کلنگ زنی احیا بافت فرسوده محله همت آباد در منطقه ۶ شهرداری اصفهان اظهار کرد: محله همت آباد یکی از محله های قدیمی شهر است که باید بافت فرسوده آن احیا شود.

وی با اشاره به اینکه این منطقه در ۶۰ هکتار به ۱۲ قطعه ۲۴ هزار متری تقسیم شده است، گفت: امروز با حضور اهالی محله همت آباد کلنگ احیا ۲ قطعه از بافت فرسوده محله همت آباد بر زمین زده شد و شهروندان نیز در آینده نزدیک شاهد احیا فازهای دیگر آن هستند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد:  اهالی محله همت آباد با حرکتی خود جوش تعاونی برای تجمیع منازل خود تشکیل داده اند.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه بافت فرسوده شهر بیش از۲ هزار و ۳۰۰ متر است، عنوان کرد: در همین راستا امروز با حضور وزیر راه و کشور و استاندار از سند راهبردی بازآفرینی پایدار بافت های ناکارآمد شهر اصفهان رونمایی شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری در راستای بازآفرینی بافت های ناکارآمد شهری آمادگی دارد زمینه تسهیلات به صاحبان بافت های فرسوده را فراهم کند، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده به مرور زمان بافت فرسوده شهر احیا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه