English

اهدای خون توسط فرمانده نیروی انتظامی استان قم

فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان قم در هفته ناجا خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

اهدای خون توسط فرمانده نیروی انتظامی استان قم

به گزارش خبرگزاری موج ازقم،، فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان قم در هفته ناجا خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

در برنامه اهدای خون که با  حضور سردار مجتبایی فرماندهی استان ،معاونین و کادر نیروی انتظامی انجام شد بیش از صد نفر از کارکنان با حضور در مرکز اهدای خون حضرت روح الله در روز یکشنبه 16 مهرماه به بیماران نیازمند زندگی بخشیدند.

در حاشیه  اهدای خون پرسنل ناجا در استان؛ سرهنگ صادقی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی گفت: درسال دو نوبت اهدای خون داریم و از وظایف خودم میدانیم که خون اهداکنیم.

 سرهنگ صادقی با اشاره به شغل خود بعنوان حافظان امنیت افزود: هفته ناجا را بعنوان اهدای خون قرار دادیم که به  هدف و شعارمان اقتدار پلیس  همدلی وهمزبانی امنیت و آرامش است که برگرفته سخنان مقام معظم رهبری همسو باشد.ما اگر همدل و همزبان  باشیم با مردم ،میتوانیم امنیت و ارامش را حفظ کنیم و این منافاتی با اقتدار پلیس ندارد.

 یکی از این موارد اهدای خون است که کارکنان ما در هفته ناجا اقدام میکنند به اهدای خون که بگویند در عین سخت و خشن بودن در مقابل مجرمین و مقابل قانون شکنان  و دشمنان مردم . در همه جا کنار مردم و خیر خواه مردم هستیم و دنبال آرامش مردمیم و افتخار میکنیم به اینکه هر ساله با اهدای خون  این همدلی و همزبانی رو به مردم در اوجش به منصه ظهور برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه