English

مدیرکل سازمان انتقال خون خوزستان:

میزان اهدای خون در محرم امسال ۱۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل سازمان انتقال خون خوزستان با اشاره به اهدای 2 هزار و 500واحد خون در دهه نخست محرم در این شهر گفت: میزان اهدای خون در محرم امسال 10 درصد افزایش یافت

میزان اهدای خون در محرم امسال 10 درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالحسین قاسم‌زاده با اشاره به مراجعه 3 هزار و 401 نفر در خوزستان جهت اهدای خون در دهه اول محرم، اظهار داشت: در تاسوعا و عاشورای حسینی 2 هزار و 503 واحد خون در خوزستان اهدا شد.

وی با بیان اینکه اهدای خون در روزهای دهه اول محرم متفاوت است، افزود: امسال میزان واحد خون اهدایی در روز تاسوعا و عاشورا نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل سازمان انتقال خون در خوزستان گفت: در روز تاسوعا یک هزار و 411 نفر و در روز عاشورا یک هزار و 92 نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های انتقال خون در استان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع 2 هزار و 439 نفر مرد و 64 نفر زن از اهداکنندگان خون بودند، عنوان کرد: در تاسوعا و عاشورای حسینی 931 واحد خون در اهواز اهدا شد.

استان خوزستان یکی از استانهایی است که به دلیل وسعت و شرایط آب و هوایی خاص خود همواره نیاز به دریافت خون از گروه‌های گوناگون خونی دارد و مردم عزادار در شب شهادت امام حسین(ع) با حضور در پایگاه‌های انتقال خون استان نذر خون خود را ادا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه