English

مدیر ساخت و توسعه راه‌ های اداره کل راه و شهرسازی استان قم:

با احداث بزرگراه ۴۰ کیلومتری قم - جعفریه، استان های زنجان، کردستان، آذربایجان شرقی، غربی و همدان از این محور بهره مند می شوند

مدیر ساخت و توسعه راه ها اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اظهار داشت: با ساخت بزرگراه ۴۰ کیلومتری قم - جعفریه، استان های زنجان، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و همدان از این محور بهره مند می شوند.

با احداث بزرگراه ۴۰ کیلومتری قم - جعفریه، استان های زنجان، کردستان، آذربایجان شرقی، غربی و همدان از این محور بهره مند می شوند

مدیر ساخت و توسعه راه ها اداره کل راه و شهرسازی استان قم در گفتگو با خبرنگار موج در قم، با بیان اینکه این مسیر از قلعه سنگی تا پل طغرود ادامه دارد، افزود: برای تکمیل این قطعه 20 میلیارد تومان هزینه شده که عملیات اجرایی آن بیش از 18 ماه به طول انجامید.

وی با اشاره به اینکه قطعه اول این مسیر به طول 12 کیلومتر اسفند سال 9413 به بهره برداری رسید خاطر نشان ساخت: قطعه چهارم نیز به طول 4 و نیم کیلومتر بعد از خروجی شهر جعفریه تا تقاطع آزاد راه ساوه – سلفچگان به سمت آوه در حال ساخت است.

عباس فراهانی در پایان اظهار داشت: با ساخت بزرگراه ۴۰ کیلومتری قم - جعفریه، استان های زنجان، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و همدان از این محور بهره مند می گردند. همچنین محور مذکور به عنوان کریدور ارتباطی ورودی به آزاد راه قزوین – زنجان و گرمسار محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • صاحب علی

    از ایزد منان عمرطولانی راخواستارم امیدوارم همیشه سربلند وامیدوارم همیشه سربلند بوده باشید

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه