English

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خبر داد

دستگیری ۲۴ سارق با کشف اموال مسروقه در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از شناسایی و دستگیری 24 سارق، 40 مظنون به سرقت ، 50 معتاد و خرده فروش مواد و کشف مقادیری اموال مسروقه در بندرعباس خبر داد.

دستگیری 24 سارق با کشف اموال مسروقه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل مشایخ" در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و در راستای طرح تشدید برخورد ناهنجاری های اجتماعی، طرح ضربتی دستگیری سارقان در بندرعباس اجرا شد.

 وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش اکیپ های محسوس و نا محسوس گشت خودروئی و موتوری وبهره گیری از شیوه های پلیسی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند طی 24 ساعت گذشته طی چندین عملیات جداگانه و ضربتی   تعداد 24 نفر سارق را شناسایی و دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی بندرعباس با اشاره به اینکه در این طرح 24 سارق منزل ، مغازه و خودرو در سطح شهربندرعباس دستگیر شدند ، اذعان داشت: از مجموع سارقان دستگیر شده پنج نفر سارق مسلح ، دو نفر مامور قلابی،یک نفر سارق مغازه، یک نفر زورگیر ،دو نفر سارق مصالح ساختمانی، یک نفر اراذل و اوباش و دو نفر حمل کننده سلاح غیرمجاز بودند که در بازرسی از محل و مخفیگاه سارقان 55 کارتن سرامیک ، 2 قبضه اسلحه دست ساز ، 650 گرم مواد مخدر و انواع اقلام خوراکی نظیر چای و برج کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی شهرستان خاطر نشان کرد: همچنین در ادامه این طرح 39 نفر معتاد ولگرد و بلامکان و 12 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در سطح محلات بندرعباس شناسایی و دستگیر و در این رابطه یکدستگاه خودرو سرقتی کشف و یکدستگاه خودرو سواری پژو 405 متعلق به سارقان مصالح ساختمانی توقیف و به پارکینگ هدایت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه بیان داشت: دو مامور قلابی دستگیر شده در ادامه بازجویی به 15 فقره اخاذی از مغازه داران سطح شهر بندرعباس در پوشش مامور اعتراف کردند که با پیگیری های صورت گرفته 8 نفر از شاکیان و مالباختگان شناسایی شده اند.

سرهنگ اسماعیل مشایخ با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته 40 نفر مظنون به سارق نیز شناسایی و دستگیر شده اند، تصریح کرد: تحقیقات از متهمان جهت کشف دیگرسرقت های احتمالی ادامه دارد و شهروندان نیز می توانند ضمن توجه جدی به هشدار های پیشگیرانه پلیس ، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، در اسرع وقت از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه