English

مدال برنز بانوی جودکار قم در پیکارهای قهرمانی کشور

طاهره خانه زرین بانوی جودوکار قم بر سکوی سوم وزن 57 کیلوگرم رقابت های قهرمانی نوجوانان ایران ایستاد.

مدال برنز بانوی جودکار قم در پیکارهای قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری موج از قم، رقابت های جودو بانوان قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان دراستان تهران در حال پیگیری است که در اولین روز از این پیکارها تیم هیئت استان قم موفق به کسب یک مدال برنز ویک عنوان پنجمی در رده سنی نوجوانان شد.

در وزن منهای 57 کیلوگرم 21 شرکت کننده حضور داشتند و طاهره خانه زرین نوجوان جودو کار قم در ابتدا مقابل جودوکاری از استان کردستان به میدان رفت و چنان کار سختی در پیش نداشت و کمتر از سه ثانیه حریف خود با ضربه فنی بدرقه کرد.

خانه زرین در مبارزه دوم خود با نماینده‌ی استان خراسان رضوی روبرو شد که در پایان این مبارزه نتیجه را واگذار کرد و راهی جدول شانس مجدد این پیکارها شد که براین اساس ابتدا جودوکاری از استان همدان را از پیش رو برداشت.

چهارمین دیدار جودوکار نوجوان قم در این رقابت ها که دومین مبارزه وی در مرحله شانس مجدد بود با رقیبی از استان یزد روبرو شد که عبور از سد این جودو کار وی را راهی دیدار مرحله رده بندی و سوم مشترک کرد.

جودوکاری از استان سمنان مقهور توانمندیهای فاطمه خانه زرین شد و با قبول شکست تاتمی را ترک کرد تا گردن آویز برنز این مسابقات از آن بانوی جودو کار نوجوان قم شود. فاطمه صدری دیگر جودکار قم در وزن 48 کیلو پنجم شد؛ او تا یک قدمی مدال پیش رفت و فرصت آنرا داشت تا با مدال از این مسابقات خارج شود.

هدایت تیم جودو بانوان استان قم در این رقابت ها برعهده سیما شاهزاده ‍ حمزء است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه