English

۱۱۰ واحد صنعتی بزرگ در خوزستان ۲۰ هزار میلیارد ریال درآمدزایی برای کشور دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان گفت: خوزستان از نظر حجم سرمایه گذاری صنعتی دومین استان کشور است که تاکنون سرمایه گذاری بالغ بر 30 میلیارد دلار در این بخش صورت گرفته است.

110 واحد صنعتی بزرگ در خوزستان 20 هزار میلیارد ریال درآمدزایی برای کشور دارد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، نوراله حسن زاده گفت: خوزستان دارای 110 واحد صنعتی بزرگ است که سالانه حدود 20 هزار میلیارد ریال برای کشور درآمدزایی دارند و از نظر حجم سرمایه گذاری صنعتی دومین استان کشور است که تاکنون سرمایه گذاری بالغ بر 30 میلیارد دلار در این بخش صورت گرفته است.

حسن زاده با اشاره به تشکیل صندوق نوآوری و شکوفایی و مشارکت واحدهای صنعتی در تامین سرمایه استان تصریح کرد: رونق این صندوق در گرو ارتباط و تعامل با پارک های علم و فن آوری و مراکز رشد می باشد که در این خصوص در سالهای گذشته ما به ناچار مجبور بودیم تکنولوژی را از دیگر کشورها وارد کنیم که این امر ضرورت ارتباط تنگاتنگ و لزوم تعامل میان صنعت و دانشگاه را می رساند. وی افزود: مراکزی که در آنها ایده ها به عمل تبدیل می شود را می بایست تقویت کرد و از ظرفیت های دانشگاه ها بیشتر استفاده کرد.

این مقام مسوول ضمن تاکید بر مشارکت واحدهای صنعتی استان به منظور سرمایه گذاری در صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: این صندوق به منظور ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه برای انجام امور تحقیقاتی و پژوهشی است و واحدهای صنعتی با مشارکت در آن علاوه بر سرمایه گذاری در این صندوق می توانند مشکلات مربوط به واحد صنعتی خود را با استفاده از متخصصین و محققین داخلی برطرف نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه